پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI)

پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI)

پرسشنامه-باورهای-کارآمدی-تدریس-ریاضی-معلمان-(mtebi)

دانلود پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI)،
با فرمت word و در 2 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 21

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
روش نمره گذاری و تفسیر
این پرسشنامه دارای 21 سوال بوده و هدف آن ارزیابی باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان و خرده مقیاس های آن است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:
برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.
روایی و پایایی
انکس و همکاران (2000) آلفای کرونباخ خرده مقیاس ها را به ترتیب برای PMTE 88/0 و برای MOTE 77/0 گزارش کردند. تحلیل فاکتورهای تاییدی نیز نشان داد که دو خرده مقیاس از یکدیگر مستقل هستند،‌که تایید کننده روایی سازه کل پرسشنامه می باشد (به نقل از فرمانی و همکاران، 1390). در پژوهش فرمانی و همکاران نیز برای بررسی همسانی درونی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده شد که آلفای کل پرسشنامه 73/0، آلفای خرده مقیاس کارآمدی شخصی 80/0 و آلفای خرده مقیاس انتظار نتایج تدریس 66/0 بدست آمد.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    وقتی دانش آموزی در ریاضی بهتر از حد معمول عمل می کند، این امر به خاطر این است که معلم تلاش بیشتری نموده است.
2    دائما شیوه های بهتری برای تدریس ریاضی پیدا خواهم کرد.
3    حتی اگر تلاش بسیاری کنم، نمی توانم ریاضی را به خوبی سایر موضوعات تدریس کنم.
4    وقتی که نمرات ریاضی یک دانش آموز بهبود می یابد، اغلب در نتیجه این است که معلم رویکرد موثرتری را در پیش گرفته است.
5    می دانم که چگونه به طرز موثری ریاضی را تدریس کنم.
دانلود فایل


پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI)

دانلود پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI), پرسشنامه آماده باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI), پرسشنامه در مورد باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI), سوالات پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI), طراحی پرسش,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید