پرسشنامه راهنماي آزمون مكعب هاي كهس

پرسشنامه راهنماي آزمون مكعب هاي كهس

پرسشنامه-راهنماي-آزمون-مكعب-هاي-كهس

دانلود پرسشنامه راهنماي آزمون  مكعب هاي كهس،
با فرمت word و در 7 صفحه قابل ویرایش.

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
- روش اجرا
براي اجراي آزمون، آزمايشگر آزمودني را در كنار ميز و روي يك صندلي مي نشاند. خود نيز در روبروي او مي نشيند. ارتفاع ميز از سطح زمين و فاصله آن از چشم آزمودني طوري بايد باشد كه آزمودني بتواند براحتي تصاوير را ببيند ومكعبها را دستكاري كند.
آزمايشگر ابتدا به مدت دو سه دقيقه با آزمودني صحبت مي كند. نام، نام خانوادگي، سن، سطح تحصيلات، شغل پدر، شغل مادر، تعداد خواهران، تعداد برادران و سئوالات ديگري مي پرسد تا در اين فاصله آزمودني با آزماينده انس بگيرد. از آزمون يا از اجرا كننده آن بيمناك و وحشت زده يا ناراحت نباشد. آزماينده، ضمن مصاحبه با آزمودني، اطلاعات لازم را روي برگ نمره گذاري مي نويسد.
آنگاه آزماينده جعبه مكعبها را باز كرده، همه آنها را روي ميز و در دسترس آزمودني مي ريزد. البته آزمودني نبايد قبل از شروع رسمي آزمايش تصاوير دفترچه را ببيند و در جريان آزمايش نيز فقط بايد يك تصوير در جلو چشم داشته باشد.
 اجراي آزمون، با توجه به موقعيت آزمودني، به طريق زير انجام مي گيرد :
1- اجراي آزمون براي افرادي كه زبان كلامي را مي فهمند.
2- اجراي آزمون براي افرادي كه رنگها را نمي شناسند.
3- اجراي آزمون براي افرادي كه زبان كلامي را نمي فهمند.
  آنچه درزير مي آيد، آزمودنيهايي را دربر مي گيرد كه زبان كلامي را مي فهمند.
دانلود فایل


پرسشنامه راهنماي آزمون مكعب هاي كهس

دانلود پرسشنامه راهنماي آزمون مكعب هاي كهس, پرسشنامه آماده راهنماي آزمون مكعب هاي كهس, پرسشنامه در مورد راهنماي آزمون مكعب هاي كهس, سوالات پرسشنامه راهنماي آزمون مكعب هاي كهس, طراحی پرسشنامه راهنماي آزمون مكعب هاي كهس, تحلیل و تفسیر پرسشنامه راه,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید