پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

پرسشنامه-سلامت-عمومی-(ghq)

دانلود پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)،
با فرمت word و در 12 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 6

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
آزمون یا تست عبارتست از وسیله اي که به روش علمی تهیه شده و براي اندازه گیري عینی استعدادها و تواناییهاي فردي به کار می رود.  نقش اصلی هر آزمون روانی اساساً اندازه گیري تفاوتهاي فردي یا تفاوتهایی است که در فرد بخصوصی در مواقع مختلفی دیده می شود.
این امر که شرایط اجراي آزمون تا چه اندازه می تواند نتایج آن را تحت تاثیر قرار دهد، نکته اي است که باید مورد توجه خاص قرار گیرد.  تحقیقات نشان می دهد که عوامل بی شمار ظریفی ممکن است نمرههاي آزمونهاي توانایی و شخصیتی را تحت تاثیر قرار دهند.  مثلاً اجراي آزمون توسط شخص ماهر یا فرد کم اطلاع، تفاوت معنی داري را در نتایج آزمونها به وجود می آورد.
صلاحیت و آمادگیهاي متعددي لازم است تا شخص بتواند آزمایشهاي روان شناختی را انجام دهد. کاربرد آزمونها فنی است که تنها از طریق آموزش منظم و طولانی کسب می شود. انتقال این فن به افراد داراي صلاحیت را نیز فقط باید مراکز علمی بر عهده بگیرند.
آندره ري روانشناس سوئیسی، در مورد لزوم آموزش شغلی اجراکنندگان آزمونها چنین می نویسد: « همه مردم می توانند رادیوگرافی یاد بگیرند، زیرا رادیوگرافی نوعی فن عکاسی است. اما، براي تشریح، تفسیر و اخذ حداکثر نتیجه از عکس، وجود متخصصان با تجربه لازم خواهد بود  در مورد تشخیص به کمک آزمونهاي روانی نیز تفسیر بعضی نتایج خاص هم آسان به نظر می رسد، لیکن پیچیدگی و دشواري تشخیص، در صورتی که بخواهیم سازمان ذهنی فرد را به طور عمیق تحلیل کنیم، همچنان به جاي خود باقی خواهد بود.» براي جلوگیري از استفاده هاي نابجا از آزمونهاي روانی، تعیین برخی ضابطه هاي علمی در مورد آزمونها و تفسیر نتایج آن ضروري است. رعایت این شرط که آزمونها توسط افراد واجد صلاحیت به کار روند، نخستین قدم در زمینه جلوگیري از به کارگیري نابجاي آزمونهاي روانشناختی است. اینکه اجراکننده آزمون واجد چه شرایطی باشد، بستگی به نوع آزمون دارد. مثلاً کاربرد صحیح آزمونهاي انفرادي هوشی و اغلب آزمونهاي شخصیت مستلزم گذراندن کارگاههاي آموزشی یا دوره هاي کارورزي زیر نظر متخصصان است . در حالی که در مورد آزمونهاي پیشرفت تحصیلی یا مهارت شغلی داشتن اطلاعات عمومی در زمینۀ روانشناسی کافی است.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1-اگر قرار باشد از کلاس شما چند نفر برای ارائه کمک فکری به دیگر دانش آموزان انتخاب شوند، شما چه کسانی را انتخاب می کنید؟ (به ترتیب اولویت)
2-موقعی که شما یا یکی از همکلاسی هایتان در زمینه ای به کمک نیاز دارید، معمولاً چه کسانی را برای در میان گذاشتن موضوع و همفکری، بیش تر امین و محرم می دانید؟(به ترتیب اولویت)
دانلود فایل


پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

دانلود پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ), پرسشنامه آماده سلامت عمومی (GHQ), پرسشنامه در مورد سلامت عمومی (GHQ), سوالات پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ), طراحی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ), تحلیل و تفسیر پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ), فرمتword پرسشنامه سلامت عمومی (GH,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید