پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی((MINQ باگاروزی(2001)

پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی((MINQ باگاروزی(2001)

پرسشنامه-نیازهای-صمیمیت-زناشویی((minq-باگاروزی(2001)

دانلود پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی((MINQ باگاروزی(2001)،
با فرمت word و در 8 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 44

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
3-4-2-1 پایایی و روایی پرسش نامه نیازهای صمیمیت زناشویی
این پرسشنامه اولین بار توسط اعتمادی(1384) ترجمه شد و سپس برای تعیین صحت آن پرسشنامه فارسی و انگلیسی در اختیار 5 نفر از اساتید مشاوره مسلط به زبان انگلیسی قرار گرفت و ان ها صحت آن را تأیید نمودند. برای تعیین روایی محتوی و صوری این پرسشنامه در اختیار 15 نفر از اساتید مشاوره و 15 زن وشوهر قرار گرفت. آنان نظر اصلاحی خود را ارئه نمودند و روایی محتویی آن را تایید کردند. سپس اصلاح نهایی پرسشنامه بر روی 30زن و شوهر اجرا شد. ضریب پایای کل با روش کرونباخ 93% بدست آمد.
قبل از اجرای پژوهش، این پرسش‌نامه توسط پژوهشگر به مدت دو هفته به 30 زن و شوهر برای تعیین پایایی ارائه شد. پایایی کل 84/0 بدست آمد. همچنین اعتبار هر بعد به این صورت بود: بعد صمیمیت عاطفی 88/0، صمیمیت روان شناختی82/0، صمیمیت عقلانی73/0، صمیمیت جنسی 76/0، صمیمیت جسمانی 72/0، صمیمیت معنوی 85/0، صمیمیت زیبایی شناختی86/0، صمیمیت اجتماعی و تفریحی76/0 و صمیمیت زمانی 50/0.


تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
-در کل، نیاز شما برای مطلع ساختن و سهیم کردن همسرتان در احساساتتان چقدر قوی است؟(فقط یک عدد را انتخاب کنید).
2-چقدر برای شما مهم است همسرتان نسبت به شما پذیرش داشته باشد و وقتی که شما او را در احساساتتان سهیم می‌کنید، به شما گوش دهد؟(فقط یک عدد را انتخاب کنید).
3-تا چه حد همسر شما می‌تواند با نیازهای شما برای صمیمیت احساسی مواجه شده و آن را برآورده سازد؟(فقط یک عدد را انتخاب کنید).
4-چقدر برای شما و رضایت و خشنودی شما از همسرتان مهم است که او(زن یا شوهر) احساسات مثبت و منفی‌اش را با شما در میان گذاشته و شما را در آن سهیم سازد؟(فقط یک عدد را انتخاب کنید).
5-تا چه حد همسر شما قادر است که انتظارات شما برای مطلع ساختن و سهیم کردن شما در احساساتش مواجه شده و آنها را برآورده سازد؟(فقط یک عدد را انتخاب کنید).



دانلود فایل


پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی((MINQ باگاروزی(2001)

دانلود پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی((MINQ باگاروزی(2001), پرسشنامه آماده نیازهای صمیمیت زناشویی((MINQ باگاروزی(2001), پرسشنامه در مورد نیازهای صمیمیت زناشویی((MINQ باگاروزی(2001), سوالات پرسشنامه نیازهای صمیمیت زناشویی((MINQ باگاروزی(2001), طراحی ,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید