پاورپوینت فرهنگ و نژاد و قومیت

پاورپوینت فرهنگ و نژاد و قومیت

پاورپوینت-فرهنگ-و-نژاد-و-قومیت

دانلود پاورپوینت فرهنگ و نژاد و قومیت،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 15

بخشی از پاورپوینت :
اهداف: در پایان بایستی قادر باشید: 1-مفهوم نژاد را بطور صحیح تعریف نمایید. 2- مفهوم قومیت را بطور صحیح تشریح نمایید. 3-مفهوم مقبولیت فرهنگی،مراحل، گام ها ، حیطه ها ،وساطت و موانع آن را توضیح دهید. 4- ارتباط متقابل فرهنگ وتغذیه و فرهنگ و عوامل اجتماعی و اقتصادی را توضیح دهید. 5-مفهوم ارزیابی فرهنگی و عوامل مورد نظر در ارزیابی را بطور کامل توضیح دهید. 6- مهاجرت و نقش عوامل فرهنگی در مشکلات سلامتی مهاجرین را بطور صحیح بیان نمایید.
نژاد: نژاد به خصوصیات بیولوژیکی شخص برمی‌گرددو شامل رنگ پوست،رنگ مو ،رنگ چشم و مشخصاتی از این قبیل است. حتی شامل بیماریهای خاصی که یک نژاد ممکن است به آن مبتلا شوند هم می‌شود
اگراشخاصی که دارای نژادهای یکسانی باشند، از فرهنگ‌های کاملا جداگانه‌ای بیایند رفتارهای آنها کاملا مطابق با آن گروه و فرهنگ خاصی خواهد بود که از آن می آیند، در صورتی که مشخصه‌های بیولوژیکی آنهابدون تغییر خواهد ماند.  قابلیت تغییر نژاد تغییرات نژادی زمانی نمود پیدا میکنند که، انسانهایی از دو نژاد متفاوت باهم وصلت کنند،به عنوان مثال وقتی شخصی با نژاد آفریقایی-آمریکایی با شخصی با اصلیت چینی ازدواج کند فرزندی که از این وصلت به وجود می آید مسلما در خصوصیات فیزیکی آن تغییراتی حاصل خواهد شد. بنابراین اینچنین وصلتهایی منجر به تغییراتی در نژادهای بعدی خواهد شد.
قومیت:  در واقع قومیت به فرهنگ،آداب و سنن شخص  برمیگردد که از محیطی که به آن تعلق دارد نشات میگیرد. اقوام مختلف با توجه به مناطق گوناگونی که در آن هستند مشخص میشوند نه مشخصات فیزیکیشان.  تاریخ مشترک گروههای قومی تاریخ یکسانی دارند و معمولا نیز دارای زبان و مذهب مشترکی هستند.البته این در مورد تمام گروه‌های قومی صدق نمیکند. قابلیت تغییر قومی  از آنجایی که نژاد در طول نسل‌ها با توجه به وصلت نژادهای مختلف قابل تغییر است پس قومیت یک انسان هم به سادگی قابل تغییر خواهد بود اگر آداب و رسوم یک گروه قومی دیگر را برگزیند و خود را با آن شرایط وفق دهد.  
دانلود فایل


پاورپوینت فرهنگ و نژاد و قومیت

فرهنگ و نژاد و قومیت, دانلود پاورپوینت فرهنگ و نژاد و قومیت, پاورپوینت در مورد فرهنگ و نژاد و قومیت, تحقیق فرهنگ و نژاد و قومیت, پاورپوینت درباره فرهنگ و نژاد و قومیت, پاورپوینت راجع به فرهنگ و نژاد و قومیت, پاورپوینت آماده فرهنگ و نژاد و قومیت, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید