پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير

پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير

پاورپوینت-تفاوت-كشورهاي-ثروتمند-و-فقير

دانلود پاورپوینت با موضوع تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير،
با فرمت ppt و در 23 اسلاید قابل ویرایش

قسمتی از این پاورپوینت :
آيا مي دانيد كه :
تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير، تفاوت قدمت آنها نيست؟
زيرا براي مثال كشور مصر بيش از 3000 سال تاريخ مكتوب دارد و فقير است!
اما كشورهاي جديدي مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه 150 سال پيش وضعيت قابل توجهي نداشتند اكنون كشورهايي توسعه‌يافته و ثروتمند هستند.
آيا ميدانيد كه :
تفاوت كشورهاي فقير و ثروتمند در ميزان منابع طبيعي قابل استحصال آنها هم نيست.
ژاپن كشوري است كه سرزمين بسيار محدودي دارد كه 80 درصد آن كوه‌هايي است كه مناسب كشاورزي و دامداري نيست اما دومين اقتصاد قدرتمند جهان پس از آمريكا را دارد. اين كشور مانند يك كارخانه پهناور و شناوري مي‌باشد كه مواد خام را از همه جهان وارد كرده و به صورت محصولات پيشرفته صادر مي‌كند.
مثال بعدي سويس است.كشوري كه اصلاً كاكائو در آن به عمل نمي‌آيد اما بهترين شكلات‌هاي جهان را توليد و صادر مي‌كند. در سرزمين كوچك و سرد سويس كه تنها در چهار ماه سال مي‌توان كشاورزي و دامداري انجام داد، بهترين لبنيات (پنير) دنيا توليد مي‌شود.
سويس كشوري است كه به امنيت، نظم و سختكوشي مشهور است و به همين خاطر به گاو صندوق دنيا مشهور شده‌است (بانك‌هاي سويس).
افراد عاليرتبه‌اي كه از كشورهاي ثروتمند با همپايان خود در كشورهاي فقير برخورد دارند براي ما مشخص مي‌كنند كه سطح هوش  و فهم نيز تفاوت قابل توجهي در اين ميان ندارد.
نژاد و رنگ پوست نيز مهم نيستند زيرا مهاجراني كه در كشور خود برچسب تنبلي مي‌گيرند ، در كشورهاي اروپايي ، به نيروهايي مولد تبديل مي‌شوند.

دانلود فایل


پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير

تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير, دانلود پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير, پاورپوینت در مورد تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير, تحقیق تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير, پاورپوینت درباره تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير, پاورپوینت راجع به تفاوت كشورهاي ثروتمند و ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید