پاورپوینت کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنین

پاورپوینت کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنین

پاورپوینت-کدهای-اختصاصی-پژوهش-برروی-گامت-و-جنیندانلود پاورپوینت کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنین،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 55

بخشی از پاورپوینت :
گزارش کمیته بازنگری مقررات مربوط به پژوهش با استفاده از جنین و بافتهای جنینی ، که به نام گزارش polking horne شناخته میشود ودر سال 1989منتشرشده است ،به عنوان مرجع راهنمای استفاده از بافتهای جنینی در آمده است. این گزارش به عنوان توصیه های اصلی مربوط به کمیته ،مورد پذیرش واقع شده است.
گزارش polking horne تاکید می کند که تمامی پژوهشها یا درمانهایی که برروی جنین یا بافت جنینی انجام می شود ، باید طی یک پروتکل تشریح شده از سوی کمیته اخلاقی مورد بررسی قرار گیرند. مشكلات پيچيده تراخلاقی زمانی مطرح می گردد كه بافت جنينی كشت داده شود
كشت بدان معني است كه سلولها زنده نگه داشته مي شوند و به آنها اجازه تكثير در محيطی حاوی سلولهای مغذی و عوامل رشد داده می شود . كشت سلولهای مغزي جوانب ويژه اي را ايجاد می كند.
بر اساس گزارش polking horne انواع خاصي از پژوهش بر روي جنين هستند كه هميشه غير اخلاقي هستند و هرگز نبايد به آنها مجوز داد : 
تجويز هر نوع دارو با قصد مشخص كردن اينكه آيا به جنينی كه بعدا قرار است سقط شود آسِيب خواهد رسانيد.
در مورد بافت عصبي ، تنها سلولهاي مجزا يا تكه های بافت را می توان براي پيوند مورد استفاده قرار داد .
در هر مطالعه اي كه بر روي جنين انسان انجام ميشود ، تصميم به ختم بارداري و شيوه و زمان انجام سقط نبايد تحت تاثير استفاده احتمالی از اين بافت قرار گيرد .اين مسئله از سوی آيين نامه های امريكا هم مورد تا ييد قرار گرفته است.
انجام بارداري يا ختم آن به منظور دستيابي به بافت مناسب برای پژوهش غير اخلاقي است.

دانلود فایل


پاورپوینت کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنین

کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنین, دانلود پاورپوینت کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنین, پاورپوینت در مورد کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنین, تحقیق کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنین, پاورپوینت درباره کدهای اختصاصی پژوهش برروی گامت و جنی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید