پاورپوینت روزن داران میکرودیرینه شناسی

پاورپوینت روزن داران میکرودیرینه شناسی

پاورپوینت-روزن-داران-میکرودیرینه-شناسی

دانلود پاورپوینت روزن داران میکرودیرینه شناسی،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 26 

بخشی از پاورپوینت :
2) شاخه پرتوزآ  Protozoa 
موجودات ساده ابتدایی بوده که به اندازه های از یک میکرون تا چند سانتی متر دیده شده اند. بدن شامل پروتوپلاسم و هسته بوده و ممکن است برهنه یا دارای غشاء سختی بنام pellicle  باشند. علاوه بر pellicle اندامهای محافظ دیگری بنام lorica  «لوریکا» Test «تِست» و یا shell «شل» در اغلب افراد این شاخه دیده می شوند. غشا از ماده کتینی و پوسته صدف از مواد سلولزی، کتینی، ماسه ای، سیلسی یا آهکی بوجود آمده است. مدت زمان زندگی پر کامبرین تا عهد حاضر می باشد.
3) زیر شاخه سارکودینا Sarcodina 
موجودات  تک سلولی آمیبی شکل هستند. عده ای از آنها به صورت انگل زندگی می کنند. پروتوپلاسم به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می گردد. برخی دارای پوسته های داخلی و خارجی هستند. در صورتی که عده  دیگر بدون پوسته می باشند. پوسته به انواع مختلف کتینی، ماسه ای، آهکی، سیلیسی دیده می شود. دارای تولید مثل جنسی و غیر جنسی می باشد.
تولید مثل در فرامینیفرا :
تولید مثل درفرامینی فراها متناوباً و به طور منظم بصورت جنسی و غیر جنسی صورت میگیرد که این حالت دو شکلی Dimorphism خوانده می شود. 
1- تولید مثل غیر جنسی که شامل تقسیم ساده و متعدد است در این نوع تولید مثل تمام پروتوپلاسم موجود مورد استفاده قرار می گیرد جانور بالغی که توسط تولید غیر جنسی قادر به تولید این موجودات باشد بنام schizont یا Agamont خوانده می شود. موجودات حاصله توسط تولید مثل غیرجنسی معمولاً کوچکتر از جنسی می باشند. این جانوران دارای حجره  اولیه بزرگتر بوده وپس از رشد یک پوسته بالغ مگالوسفریک Meglospheric یا Macrospheric را به وجود می آورند البته در حالت بالغ افرادی که قادر به تولید مثل جنسی می باشند کوچکترند. 
2- موجودات بالغ با پوسته مگالوسفریک تولیدGamete  کرده که پس از ترکیب با گامت جنس مخالف تولید تخم Zygute مینماید. تخم پس از رشد جنسهائی ایجاد خواهد نمود که دارای حجره اولیه نوع Micospheric هستند این جنس ها دارای حجره اولیه کوچک و صدف بالغ بزرگتر می باشند وقادر به تولید مثل غیر جنسی هستند. 

دانلود فایل


پاورپوینت روزن داران میکرودیرینه شناسی

روزن داران میکرودیرینه شناسی, دانلود پاورپوینت روزن داران میکرودیرینه شناسی, پاورپوینت در مورد روزن داران میکرودیرینه شناسی, تحقیق روزن داران میکرودیرینه شناسی, پاورپوینت درباره روزن داران میکرودیرینه شناسی, پاورپوینت راجع به روزن داران میکرودیرینه ش,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید