پاورپوینت شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS

پاورپوینت شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS

پاورپوینت-شتاب-سنج-ها-و-ژیروسکوپ-های-mems

دانلود پاورپوینت با موضوع شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS ،
با فرمت ppt و در 13 اسلاید قابل ویرایش

قسمتی از این پاورپوینت :
موضوعات مورد بحث
شتاب چیست و چگونه قابل اندازه گیری است؟
کاربرد و اهمیت شتاب سنج ها و ژیروشکوپ ها
محاسبه سرعت و جا بجایی خطی
اندازه گیری سرعت زاویه ای
جهت یابی
ساختار شتاب سنج های MEMS
ساختار ژیروسکوپ های MEMS
چند نمونه ماژول IMU
جهت یابی
جهت نسبت به یک نقطه معنی دارد و معمولا منظور جهت مرجع سنسور (طبق اطلاعات دیتاشیت) نسبت به مرکز گرانش زمین است.(بعضی اوقات جهت میدان مغناطیسی زمین)
جهت مرجع را می توان هر جهتی دیگر نسبت به گرانش زمین در نظر گرفت.
شتاب سنج 3 محوری در حالت ثابت نسبت به زمین همواره عددی معادل شتاب گرانش احساس می کند. این بردار شتاب را می توان مقدار DC شتاب در نظر گرفت و این بردار جهت گرانش زمین را نشان می دهد.
با انتگرال گیری از سرعت زاویه ای می توان تغییر زاویه سنسور را بدست آورد که مرجع آن معلوم نیست. همچنین خطا های انتگرال گیری ظاهر می شوند.
شتاب سنج برای حرکت های شتاب دار(نسبت به زمین) نمی تواند شتاب گرانش را به درستی تفکیک کند و ژیروسکوپ نیز اطلاعات جهت مرجع یا تغییرات بسیار آهسته زاویه را نمی تواند احساس کند.
با ترکیب اطلاعات 2 سنسور شتاب سنج و ژیروسکوپ توسط فیلتر های ترکیبی یا Kalman می توان با دقت خوبی جهت فضایی سنسور را تشخیص داد.
زاویه در فضا با 2 عدد تعیین می شود و باید 2 بردار مرجع در دسترس باشد. بنابراین می توان از بردار میدان مغناطیسی زمین(قطب نما) نیز برای اصلاح اطلاعات جهت استفاده کرد.

دانلود فایل


پاورپوینت شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS

شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS, دانلود پاورپوینت شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS, پاورپوینت در مورد شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS, تحقیق شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS, پاورپوینت درباره شتاب سنج ها و ژیروسکوپ های MEMS, پاورپوینت راجع به شتاب سنج ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید