پاورپوینت چگونه مي توانيم به داشتن هواي پاک تر کمک کنيم

پاورپوینت چگونه مي توانيم به داشتن هواي پاک تر کمک کنيم

پاورپوینت-چگونه-مي-توانيم-به-داشتن-هواي-پاک-تر-کمک-کنيم

دانلود پاورپوینت چگونه مي توانيم به داشتن هواي پاک تر کمک کنيم ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 8 

بخشی از پاورپوینت :
فعاليت هايي که مي توانيم براي کمک به داشتن هواي پاک انجام دهيم
استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي
استفاده از حمل و نقل عمومی در سفرهاي درون شهري را جایگزین خودروي شخصی کنيد وروزهاي بحرانی آلودگی هوا از تردد در محدوده هاي پرترافيک خودداري کنيد.
از روشن نگه داشتن بي دليل خودرو پرهيز کنيد
در صورت توقف یا پارک بيش از 1 دقيقه،خودرو را خاموش کنيد. روشن نگه داشتن خودرومنبع بزرگ آلودگی هوا است.اگر همه ي مردم از5 دقيقه روشن نگه داشتن بی دليل خودرو پرهيزکنند، از انتشار ميليون ها تن آلاینده و دي اکسيدکربن به جو پيشگيري می شود. روشن نگهداشتن بدون حرکت خودرو راه موثري براي گرمکردن موتور نيست. بهتر است که در 5 کيلومتراول آرام رانندگی کنيد.
انتخاب خودرو با مصرف سوخت بهينه
وسایل نقليه موتوري مسئول بيش از نيمی ازآلاینده هایی هستند که به توليد مه دود منجر می شود. براي خرید خودرو، یکی از انواع با توليد کمترین آلودگی را انتخاب کنيد.
استفاده از سوخت هاي پاک تر
سوخت هاي پاک(بااستاندار بالاتر)، آلودگی کمتري نسبت به سوخت هاي معمولی توليد می کنند.
تنظيم موتور خودروها
خودروهاي قدیمی تر و به ویژه خودروهایی که به درستی نگهداري نشده اند، دست کم 20 برابرخودروهاي جدیدتر، آلودگی منتشر می کنند.تنظيم موتور و فشار باد تایرهاي خودرو را فراموش نکنيد. درحين رانندگی ،از شتاب گرفتن سریع وسرعت گرفتن غيرضروري بپرهيزید.
استفاده از خودروي چند سرنشين
با دوستان یا اعضاي خانواده، از یک خودرو استفاده کرده و به صورت تک سرنشين از خودرو استفاده نکنيد.
پياده روي
پياده روي یکی از پایدارترین راه هاي حمل و نقل است. پياده روي علاوه بر فواید متعدد براي سلامتی ،براي محيط زیست هم مفيداست. به طور مثال، براي کودکان و نوجوانان گروه پياده روي براي رفتن به مدرسه ایجاد کنيد. با نظارت یکی از والدین یا یک مربی مسير خانه تا مدرسه را به صورت گروهی پياده روي کنيد. این فعاليت را دست کم یک روز در هفته می توان انجام داد.
دوچرخه سواري
12 کيلومتر دوچرخه سواري در هفته براي مدت 8 ماه از انتشار 52 کيلوگرم آلودگی هوا جلوگيري می کند.
دانلود فایل


پاورپوینت چگونه مي توانيم به داشتن هواي پاک تر کمک کنيم

چگونه مي توانيم به داشتن هواي پاک تر کمک کنيم, دانلود پاورپوینت چگونه مي توانيم به داشتن هواي پاک تر کمک کنيم, پاورپوینت در مورد چگونه مي توانيم به داشتن هواي پاک تر کمک کنيم, تحقیق چگونه مي توانيم به داشتن هواي پاک تر کمک کنيم, پاورپوینت درباره ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید