پاورپوینت موزه هنر ميلواكي

پاورپوینت موزه هنر ميلواكي

پاورپوینت-موزه-هنر-ميلواكي

دانلود پاورپوینت با موضوع موزه هنر ميلواكي،
با فرمت ppt و در 26 اسلاید قابل ویرایش

قسمتی از این پاورپوینت :
مشخصات ساختمان   (Milvaukee Art museume) MAM 
معمار : سانتياگو کالاتراوامکان : ميلواکی ، ويسکانسن ، ايالات متحدهتاريخ ساخت : سال 1994 تا 2001 ميلادیمساحت کل ساختمان : 13هزار متر مربعطول بنا : 149 متريشترين عرض بنا : 43 مترحداکثر ارتفاع بنا : 3/11 متر هزينه اجرای پروژه : بيش از 100 ميليون دلار      
  آشنايي با معمار موزه
    آرشيتکت ٬ هنرمند و مهندس سانتياگو کالاتراوا در ۲۸ ژولای ۱۹۵۱ در شهر والنسيا در کشور اسپانيا متولد شد.
    کالاتراوا يک نام اشرافی است که از شواليه های قرون وسطايی گرفته شده است.
    خانواده کالاتراوا دارای صادرات کشاورزی وسيعی بودند که اين امر در زمان ديکتاتوری ژنرال فرانکو بسيار نادر بود ودارای وضع مالی خوبی بودند.
    کالاتراوا دوران ابتدايی را در والنسيا گذراند و موقعی که ۸ سال داشت به مدرسه هنر و صنعت وارد شد در آنجا  مهارتهای فرمی کشيدن و نقاشی کردن را ياد گرفت.
    وی دوران تحصيل خود را در والنسيا به پايان رساند و به پاريس رفت و در رشته بوم شناسی ثبت نام کرد ولی به زودی فهميد که علاقه ای به آن ندارد.
    او سپس به والنسيا باز گشت ودر دانشکده تکنيکهای ساختمانی والنسيا ثبت نام کرد.و تحقيقات و تاليف هايی نيز در اين دانشکده داشت.
    ولی قانونهای محکم رياضی و استفاده معماران قديمی از رياضی او را به سوی استفاده از اين رشته در معماری سوق داد...
    از پروژه های اجرا شده کالاتراوا می توان از توسعه موزه هنر میلواکی (Milwaukee) ، پل معلق Sundial ، کالیف (Calif) و استادیوم المپیک تابستانی 2004 آتن نام برد. همچنین کالاتراوا در حال طراحی مرکز حمل و نقل مرکز تجارت جهانی “WTC”و برج "Turning Torso" سوئد است.
    فرم های کالاتراوا با عنوان "elemental and lyrical" خوانده می شود که شاید بتوان آن را در فارسی به "خالص و موسیقیایی" تعبیر کرد.
او شصت و یکمین برنده مدال طلای AIA موسسه آمریکایی معماران  است و مدال طلای خود را در11 فبریه 2005 طی مراسمی در موزه ملی ساختمان واشنگتن دریافت  کرد.
این طرح که اولین کار کالاتراوا در آمریکا است در حقیقت به عنوان یک ورودی برای بخش قدیمی موزه که توسط سارینن طراحی شده بود می باشد.
    طرح موزه هنر میلواکی به عنوان بهترین طراحی سال 2001 از سوی نشریه تایم برگزیده شد.
دانلود فایل


پاورپوینت موزه هنر ميلواكي

موزه هنر ميلواكي, دانلود پاورپوینت موزه هنر ميلواكي, پاورپوینت در مورد موزه هنر ميلواكي, تحقیق موزه هنر ميلواكي, پاورپوینت درباره موزه هنر ميلواكي, پاورپوینت راجع به موزه هنر ميلواكي, پاورپوینت آماده موزه هنر ميلواكي, تحقیق در مورد موزه هنر ميلواكي, ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید