پاورپوینت تغییرات شیوع دیابت و پیش دیابت و ریسک فاکتورهای مربوطه در بالغین

پاورپوینت تغییرات شیوع دیابت و پیش دیابت و ریسک فاکتورهای مربوطه در بالغین

پاورپوینت-تغییرات-شیوع-دیابت-و-پیش-دیابت-و-ریسک-فاکتورهای-مربوطه-در-بالغین

دانلود پاورپوینت تغییرات شیوع دیابت و پیش دیابت و ریسک فاکتورهای مربوطه در بالغین،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 59

بخشی از پاورپوینت :
بیان مسئله
آمار دیابتی ها در سال 1997 حدود 125 میلیون نفر در جهان بوده است. سازمان بهداشت جهانی تعداد دیابتی ها را در سال 2025، 300 میلیون بر آورد نموده بود در حالیکه در سال 2013 تعداد بیماران دیابتی از رقم 382 میلیون نفر گذشت و بر این اساس تخمین زده می شود که در سال 2035 این رقم به میزان 592 میلیون نفر افزایش یابد. شیوع دیابت در تمام گروه‌های سنی در سال 2000، 2/8 درصد و برای سال 2030، 4/4 درصد تخمین داده شده است.
بر اساس مطالعات اپیدمیولوژیک انجام شده در ایران جمعیت بیماران دیابتی در ایران در سال 1387، 6/3 میلیون نفر و جمعیت افراد مبتلا به IGT، 7/7 میلیون نفر تخمین زده شده است. شیوع دیابت در سنین 25 تا 64 سال در مطالعه کشوری در سال 1384، 7/7 درصد گزارش گردیده است.
مطالعات اپیدمیولوژیک انجام شده در کشورمان نشان داده‌اند که دیابت در ایران دارای توزیع متغیری است، در مطالعه‌ای که در اسلامشهر در سال 72 انجام شد، شیوع دیابت نوع 2، 7/4 درصد بود. در مطالعه انجام شده در اصفهان بر روی افراد 35 سال و بالاتر، شیوع دیابت 8-7٪ و در بوشهر 13/6٪ و در زنجان 5٪ و این میزان در افراد بالای 30 سال در مناطق شهری استان یزد 14/52٪ بوده است.
Oster RT et al. Recent epidemiologic trends of diabetes mellitus among status Aboriginal adults. CMAJ 2011.
فریدون عزیزی و همکاران. بررسی شیوع دیابت و IGT در اسلامشهر و مقایسه روش غربالگری با نتایج OGTT برای تشخیص اختلالات تحمل گلوکز. پژوهش در پزشکی 1376.
مسعود امینی و همکاران. شیوع دیابت قندی در افراد بالای 40 سال شهر اصفهان سال 1372. پژوهش در پزشکی 1377.
فریدون عزیزی و همکاران. مقایسه نتایج آزمون تحمل گلوکز با دو شاخص WHO و ADA در افراد 30 سال به بالا در روستاهای استان زنجان. مجله غدد درون ریز و متابولیسم ایران 1378.
محمد افخمی و همکاران. بررسی میزان شیوع بیماری دیابت بزرگسالان و شاخص‌های اپیدمیولوژیک آن در شهر یزد. مجله غدد درون ریز و متابولیسم ایران. 1378.
در مطالعه قند و لیپید تهران شیوع دیابت بیش از 14 درصد بدست آمد که شیوع دیابت تشخیص داده شده،‌ تشخیص داده نشده، IFG و IGT در مردان به ترتیب 4/5، 9/1، 3/5، 13 و در زنان 6/9، 8/8، 3/1و 15/7 درصد بود.
دانلود فایل


پاورپوینت تغییرات شیوع دیابت و پیش دیابت و ریسک فاکتورهای مربوطه در بالغین

تغییرات شیوع دیابت و پیش دیابت و ریسک فاکتورهای مربوطه در بالغین, دانلود پاورپوینت تغییرات شیوع دیابت و پیش دیابت و ریسک فاکتورهای مربوطه در بالغین, پاورپوینت در مورد تغییرات شیوع دیابت و پیش دیابت و ریسک فاکتورهای مربوطه در بالغین, تحقیق تغییرات شیو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید