طرح درس آمار و نمودار مفهوم سرشماری پایه دوم ابتدایی

طرح درس آمار و نمودار مفهوم سرشماری پایه دوم ابتدایی

طرح-درس-آمار-و-نمودار-مفهوم-سرشماری-پایه-دوم-ابتدایی

دانلود طرح درس آمار و نمودار مفهوم سرشماری پایه دوم ابتدایی،
با فرمت word و در 3 صفحه قابل ویرایش.

قسمتی از این طرح درس :
پیامد یادگیری :
فراگیر باید بتواند پس از تدریس مفهوم سرشماری و دلایل سرشماری را متوجه شود و همچنین با سرشماری در کشور آشنا و بتواند در کارهای مختلف خود از سرشماری استفاده کند . 
معلم زمانی که گروه ها در حال گفتگو با یکدیگر هستند بین نیمکت ها حرکت می کند و بحث دانش آموزان را کنترل می کند و پس از مشخص شدن کمبود دانسته های دانش آموزان شروع به ارائه درس می کند . (تعریف آمار ، سرشماری) پس از تعریف کمبود ها معلم از دانش آموزان می خواهد فصل های سال را نام ببرند و بگویند در هر فصل چه ماه هایی وجود دارد. سپس از هریک از دانش آموزان می خواهد تا بگویند در کدام ماه و کدام فصل به دنیا آمده اند و به ازای هر فرد یک چوب خط در فصل مورد نظر رسم می کند  پس از پایان این جمع آوری اطلاعات از دانش آموزان می خواهد تا با یکدیگر تعداد چوب خط های هر فصل را بشمارند و عدد به دست آمده را معلم روی تخته می نویسد .

این طرح درس کاملا استاندارد است، و در نگارش آن اصول طرح درس نویسی رعایت شده است.
دانلود فایل


طرح درس آمار و نمودار مفهوم سرشماری پایه دوم ابتدایی

دانلود طرح درس آمار و نمودار مفهوم سرشماری پایه دوم ابتدایی, طرح درس آماده آمار و نمودار مفهوم سرشماری پایه دوم ابتدایی, طرح درس در مورد آمار و نمودار مفهوم سرشماری پایه دوم ابتدایی, طرح درس روزانه آمار و نمودار مفهوم سرشماری پایه دوم ابتدایی, طرح در,,,

طرح درس

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید