پاورپوینت ماشینهای کشاورزی

پاورپوینت ماشینهای کشاورزی

پاورپوینت-ماشینهای-کشاورزی

دانلود پاورپوینت ماشینهای کشاورزی،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 346 

بخشی از پاورپوینت :
موتور و ماشین 
موتور وسیله‌ایست كه بتواند توان یا قدرت تولید نماید. برای انجام این كار، از تبدیل یك نوع انرژی به نوعی دیگر استفاده می‌شود. 
موتورهای احتراق داخلی، انرژی حاصل از سوخت‌های فسیلی یعنی بنزین، گازوییل و گاز را به انرژی مكانیكی یعنی حركت میل لنگ تبدیل می‌كند. موتور برقی، از تبدیل انرژی برقی به مكانیكی تولید توان می‌نماید. 
یك موتور به تنهایی نمی‌تواند كاری انجام دهد مگر آنكه توان خود را به وسیله دیگری بدهد تا آن وسیله به انجام كار نایل آید. آن وسیله را ماشین می‌نامیم.
ماشین خودگردان 
اگر ماشین و موتور یكجا باشند، آن را ماشین خودگردان می‌نامیم. بعنوان مثال، تراكتور یك ماشین خودگردان است. 
تراكتور در حال ایستاده ممكن است پمپ هیدرولیك و یا محور تواندهی  (PTO) را به حركت در آورد. به این سبب است كه تراكتور را ماشین خودگردان می‌نامیم. 
كمباین‌های امروزی كه از موتور سر خود حركت می‌گیرند نیز ماشین خودگردان هستند چون نه تنها یك خودرو است كه اندام های داخلی خود همچون كوبنده،  الك‌ها، غربال‌ها و از این قبیل را نیز بكار می‌اندازند. 
دانلود فایل


پاورپوینت ماشینهای کشاورزی

ماشینهای کشاورزی, دانلود پاورپوینت ماشینهای کشاورزی, پاورپوینت در مورد ماشینهای کشاورزی, تحقیق ماشینهای کشاورزی, پاورپوینت درباره ماشینهای کشاورزی, پاورپوینت راجع به ماشینهای کشاورزی, پاورپوینت آماده ماشینهای کشاورزی, تحقیق در مورد ماشینهای کشاورزی, ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید