پاورپوینت شرکت گوگل

پاورپوینت شرکت گوگل

پاورپوینت-شرکت-گوگل

دانلود پاورپوینت شرکت گوگل،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 25

بخشی از پاورپوینت :
در دوره های آموزش مدیریت کسب و کار اقیانوس آبی، همواره از شرکت گوگل به عنوان مثالی از سیستم و مدیریت درست یاد می شود. به همین دلیل شناخت بهتر این شرکت، بنیانگذاران آن، مدیران و… می تواند به ما در مدیریت بهتر کسب و کارمان کمک کند. کلمه ی گوگل google  در واقع برگرفته از کلمه ی گوگول یا googol  است. کلمه ی گوگول به معنای عدد 10 به توان 100 می باشد که همان عدد 1 و یک صد هزار صفر در جلوی آن است. اما هدف از انتخاب این اسم چیست؟ هدف از انتخاب این اسم این است که نشان دهند ماموریت و هدف به وجود آمدن شرکت گوگل یا google corporation رساندن تمامی اطلاعات به سراسر دنیاست. همچنین گوگل قصد دارد تا سرویس ها، اهداف، اطلاع رسانی ها و اطلاعات خود را تا ان مقدار در جهان وب گسترش دهد. در این مقاله به بررسی بیشتر شرکت google corporation  می پردازیم.
شرکت گوگل چطور به وجود آمد؟
گوگل پروژهٔ تحقیقاتی دو دانشجوی دکتری دانشگاه استنفورد بود که در سال ۱۹۹۸ استارت خورد. موتور جستجوگر آن‌ها ابتدا با دامنه google.stanford.edu استفاده می‌شد، ولی در ۱۵ سپتامبر سال ۱۹۹۷ دامنه  google.com ثبت شد و در سپتامبر سال ۱۹۹۸ اولین دفتر کار گوگل راه‌اندازی شده و شرکت گوگل رسماً به ثبت رسید.
بیشتر بخوانید: راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق
شرکت گوگل برای کیست؟
در جواب به این سوال می توان گفت که مخترع موتور جستجوی گوگل لری پیج است که با همکاری سرگئی برین توانست پروژه خود را به سرانجام برساند. اما شرکت چند‌بعدی و بین‌المللی که امروز با نام گوگل می شناسیم، محصول فعالیت تیمی از مهندسان با استعداد و خلاق است.
خالق گوگل
شرکت گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا به وجود آمد. لری پیج در سال 2021 به عنوان ششمین و سرگی برین به عنوان هشتمین مرد ثروتمند جهان شناخته شدند و به آن ها پسران گوگل می گویند. در سال 2005 مستندی به همین نام در مورد آن ها ساخته شد.
زندگی نامه بنیان گذاران گوگل
همانطور که گفته شد شرکت گوگل را دو نفر به نام های لری پیچ و سرگی برین بنیان گذاری کردند. در ادامه به زندگی نامه این دو نفر اشاره خواهیم کرد.
لری پیچ (Larry Page)
در 23 مارس سال 1963، لری پیچ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. پدر و مادر لری پیچ پروفسور های علوم رایانه و مدرس برنامه نویسی کامپیوتر بودند. به همین دلیل نیز لری از کودکی به مسائل کامپیوتر علاقه مند شد. همین موضوع باعث این شد تا او دانشمند رایانه و در نهایت بنیان گذار شرکتی به نام گوگل شود. در سال 2019 لری پیج به عنوان دهمین فرد ثروتمند جهان شناخته شد. او امروزه نیز مدیرعامل شرکتی به نام آلفابت می باشد
دانلود فایل


پاورپوینت شرکت گوگل

شرکت گوگل, دانلود پاورپوینت شرکت گوگل, پاورپوینت در مورد شرکت گوگل, تحقیق شرکت گوگل, پاورپوینت درباره شرکت گوگل, پاورپوینت راجع به شرکت گوگل, پاورپوینت آماده شرکت گوگل, تحقیق در مورد شرکت گوگل, ppt , pdf , تحقیق با موضوع شرکت گوگل, دانلود تحقیق شرکت ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید