دفتر کارنما طرح جابر بن حیان با موضوع تصفیه آب ( دانشگاه فرهنگیان )

دفتر کارنما طرح جابر بن حیان با موضوع تصفیه آب ( دانشگاه فرهنگیان )

دفتر-کارنما-طرح-جابر-بن-حیان-با-موضوع-تصفیه-آب-(-دانشگاه-فرهنگیان-)

دانلود دفتر کارنما طرح جابر بن حیان با موضوع تصفیه آب ( دانشگاه فرهنگیان )،
با فرمت word و در 35 صفحه قابل ویرایش.

قسمتی از این فایل :

چکیده
جابر بن حیان یکی از دانشمندان، فیلسوفان و کیمیاگران بزرگ تاریخ کشور است که در دوران حیات خود کارهای بزرگ علمی انجام داده و «پدر علم شیمی» نام گرفته است. دوستان عزیز سایت پرورش افکار در این مقاله قصد داریم به شرح زندگی نامه جابر بن حیان این فیلسوف بزرگ و نامی که در دوران حکومت اُموی زندگی می کرده، بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.
نام کامل این دانشمند بزرگ، ابوموسی جابر بن حیان می باشد. تاریخ تولد دقیق وی مشخص نیست، اما به صورت احتمالی وی در حدود سال 100 هجری شمسی که برابر با سال 721 میلادی می باشد، در دوران حکومت اُموی ها در شهر توس واقع در استان خراسان به دنیا آمد. پدر جابر، یک داروساز بود و به خاطر اقداماتی که برای براندازی حکومت اموی ها انجام داده بود دستگیر و اعدام شد.
جابر بن حیان، پس از مرگ پدرش و زمانی که نوجوان بود، به نوشته هایی که از پدرش به جا مانده بود، علاقه زیادی پیدا کرد. به همین دلیل تصمیم گرفت حرفه ی پدر خود را ادامه دهد.
مشکلات :
مشکلاتی سر راه اجرای پروژه تصفیه آب وجود داشت عبارت بود از عدم زمان کافی با توجه به فصل امتحانات و عدم دسترسی به منابع و کتب مرجع در کتابخانه و عدم توجه کافی به اجرایی نمودن پروژه های طرح جابر مانند تصفیه آب در سطح ایجاد درس در کتب درسی ابتدایی
راه حل ها  
تغییر زمان اجرای پروژه طرح جابربن حیان به ایام تعطیلی و تابستان
استفاده از طرح های برگزیده در راستای تدوین مطالب کتب درسی
ایجاد کتابخانه های علمی مختص جابربن حیان تحت عنوان جابر سرا


توضیحات این فایل :

این فایل کاملا استاندارد بوده، و در آن اصول و قواعد نگارشی رعایت شده است.
مناسب دانشجو معلمان جهت ارائه (دانشگاه فرهنگیان)
دانلود فایل


دفتر کارنما طرح جابر بن حیان با موضوع تصفیه آب ( دانشگاه فرهنگیان )

دانلود دفتر کارنما طرح جابر بن حیان با موضوع تصفیه آب ( دانشگاه فرهنگیان ), کنش پژوهی , اقدام پژوهی ,پژوهش روایی,درس پژوهی, دانشجو معلم , دانشگاه فرهنگیان ,دانش آموز , فرم الف , فرم ب , فرم جیم , دبستان , دبیرستان, راهنمای معلم , گزارش تخصصی , گزارش ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید