سره نویسی و گرته برداری ( دانشگاه فرهنگیان )

سره نویسی و گرته برداری ( دانشگاه فرهنگیان )

سره-نویسی-و-گرته-برداری-(-دانشگاه-فرهنگیان-)

دانلود سره نویسی و گرته برداری ( دانشگاه فرهنگیان )،
با فرمت word و در 21 صفحه قابل ویرایش.

قسمتی از این اقدام پژوهی :

مقدمه :
زبان فارسی، زبانی است توانمند و بی‌نیاز، اگر گاهی به «وام‌واژه‌ها» نیاز دارد، این نیاز در همان مرز و اندازه‌ای است که هر زبان می‌تواند داشته باشد؛ و حتی بسیار کمتر از بسیاری از دیگر زبان‎ها، نیازمند «وام‌واژه‌ها» ست. نخستین و آشکارترین زیان و گزندی که زبان‎های بیگانه به زبان پارسی می‎زنند آن است که به رفتار آهنگین و خنیایی و گوش نواز این زبان لطمه می‌زنند.
بحث پالایش زبان (اما نه سره‌نویسی مطلق) از وجود واژه‌های بیگانه، مسألهٔ مهمی است که باید در هر زبانی به آن پرداخته شود؛ اما این نکته در خور توجه است که این پالایش زبانی، دربرگیرندهٔ امکان‌ها و فرصت‌ها، و داشتن فرهنگ واژگانی بسیار در زبان است.
در صورتی که یک زبان، برابرهای جا افتاده و قشنگ را در فرهنگ واژگانی خود داشته باشد (و از سوی دیگر با محدودیت مفاهیم کاربردی روبه رو نباشد)، بهتر است به جای کاربرد واژه‌های بیگانه و نا آشنا که سبب نشان دادن فقر فرهنگی در زبان می‌شود-{در حد امکان} نویسندگان و گویندگان آن بکوشند از واژه‌های مربوط به آن زبان استفاده کنند.

توضیحات این اقدام پژوهی :

این اقدام پژوهی کاملا استاندارد بوده، و در آن اصول و قواعد نگارشی رعایت شده است.
مناسب دانشجو معلمان جهت ارائه (دانشگاه فرهنگیان)
دانلود فایل


سره نویسی و گرته برداری ( دانشگاه فرهنگیان )

دانلود سره نویسی و گرته برداری ( دانشگاه فرهنگیان ), کنش پژوهی , اقدام پژوهی ,پژوهش روایی,درس پژوهی, دانشجو معلم , دانشگاه فرهنگیان ,دانش آموز , فرم الف , فرم ب , فرم جیم , دبستان , دبیرستان, راهنمای معلم , گزارش تخصصی , گزارش فیزیکی , گزارش عاطفی , ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید