پاورپوینت ظروف یکبار مصرف و خطرات آن

پاورپوینت ظروف یکبار مصرف و خطرات آن

پاورپوینت-ظروف-یکبار-مصرف-و-خطرات-آن

دانلود پاورپوینت ظروف یکبار مصرف و خطرات آن،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 42 

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
درطول 50 سال اخير، استفاده از پلاستيك ها صنعت بسته بندي انواع مواد غذايي و نوشيدني ها و يا به شكل ظروف يكبار مصرف، افزايش چشمگير داشته است. بطوريكه به عصر حاضر ، لقب عصر پلاستيك داده اند. 
پلاستيك هايي كه براي تماس با مواد غذايي ، عمدتاً به كار مي روند ، از منابع نفتي سنتز مي گردند. مانند پلي استايرن ( PS) ، پلي پروپيلن (PP) ، پلي اتيلن (PE) ، پلي اتيلن ترفتالات (PET) وپلی وینیل کلراید(PVC) امروزه اين پلاستيك ها به علت سبك و محكم بودن آنها، سهولت فرایندپذیری و حتي ارزان بودن آنها ، رواج فراواني يافته اند. 
دراينجا سوالي كه مطرح مي شود اين است كه باتوجه به گستردگي توليد و كاربرد اين ظروف در كشور، استفاده از ظروف يكبار مصرف پلاستيكي آنهم سالانه درحدود 570 هزار تن عوارضي را بر سلامتي انسان و محيط زيست برجاي نخواهدگذاشت ؟
براي پاسخ به اين سوال بايد به اين نكته توجه داشت همواره بر هم كنش هايي بين غذا و ماده پلاستيكي كه غذا در آن قرار گرفته كه شامل برهم كنش هاي شيميايي و فيزيكي است وجود دارد.
بطور كلي مي توان مهم ترين برهم كنش بين ماده غذايي و پلاستيك كه در آن ماده غذايي قرار گرفته ، برهم كنش ناشي از انتقال يا مهاجرت اجزاي بسته بندي به ماده غذايي نام برد كه مي تواند بر ايمني و سلامت حتي طعم غذا لطمه وارد نمايد ، اثرات نامطلوب مي تواند موجب تغيير بو، تغيير عملكرد ظرف و يا افزايش عواملي كه مي تواند ايجاد سم نمايد.  

دانلود فایل


پاورپوینت ظروف یکبار مصرف و خطرات آن

ظروف یکبار مصرف و خطرات آن, دانلود پاورپوینت ظروف یکبار مصرف و خطرات آن, پاورپوینت در مورد ظروف یکبار مصرف و خطرات آن, تحقیق ظروف یکبار مصرف و خطرات آن, پاورپوینت درباره ظروف یکبار مصرف و خطرات آن, پاورپوینت راجع به ظروف یکبار مصرف و خطرات آن, پاورپو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید