تحقیق گريپ فروت

تحقیق گريپ فروت

تحقیق-گريپ-فروت

دانلود تحقیق گريپ فروت ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 6 

بخشی از این تحقیق :
دليل اينكه اين ميوه را گريپ فروت مي نامند يان است كه ميوه آن مانند انگور بصورت جمعي تا دوازده تا بر روي شاخه مي رويد . اين ميوه كه يكي از مركبات مي باشد بيشتر از 4000 سال پيش در هنئ و مالزي كاشته مي شده است ولي تا قرن شانزدهم ميلادي در ديگر كشورها ناشناخته مانده بود تا اينكه اسپانيائيها آنرا به كشورهاي ديگر بردند . 
جالب است كه بدانيد آمريكا 97% مصرف گريپ فروت دنيا را تامين مي كند و تنها ايالت فلوريدا  و تگزاس با هم 90% گريپ فروت آمريكا را توليد مي كنند .
درخت گريپ فروت به اندازه درخت پرتقال و ارتفاع آن تا 12 متر مي رسد برگهاي آن سبز و گل آن سفيد است . ميوه گريپ فروت درشت تر از پرتقال و پوست آن هنگاميكه رسيده باشد نازك و برنگ زرد روشن است . اگر در چيدن گريپ فروت تاخير شود پوست آن كلفت شده و قسمت سفيدي زير پوست ضخيم مي شود و مقدري از آب خود را از دست مي دهد . گريپ فروت رسيده برد و طعم آن ترش و شيرين و كمي تلخ مي باشد . نوعي از گزيپ فروت كه در شمال ايران مي رويد چون داخل آن قرمز رنگ است به آن توسرخ مي گويند .
گريپ فروت در حال حاضر در چين ، هند ، خاورميانه و در ايران هم در شمال و هم جنوب پرورش داده مي شود.
گريپ فروت در تمام طول سال در بازار وجود دارد ولي  فصل آن از ژانويه تا مي مي باشد .
تركيبات شيميايي:
گريپ فروت منبع غني ويتامين C و B1 مي باشد . پوست گريپ فروت داراي مقدر زيادي پكتين است مهمترين تركيبات شيميايي گريپ فروت ناري گين ، ليموئين ، سسكي ترپين ، آلدئيد ، ژرانيول و كادينين مي باشد .
دانلود فایل


تحقیق گريپ فروت

گريپ فروت, دانلود تحقیق گريپ فروت, تحقیق در مورد گريپ فروت, تحقیق گريپ فروت, تحقیق درباره گريپ فروت, تحقیق راجع به گريپ فروت, تحقیق آماده گريپ فروت, تحقیق در مورد گريپ فروت, پاورپوینت گريپ فروت, ورد , word , تحقیق با موضوع گريپ فروت, pdf

صنایع غذایی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید