تحقیق تاريخ هاي شمسي در پريماورا

تحقیق تاريخ هاي شمسي در پريماورا

تحقیق-تاريخ-هاي-شمسي-در-پريماورا

دانلود تحقیق تاريخ هاي شمسي در پريماورا،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 50 

بخشی از این تحقیق :
يكي از روشهايي كه مي توان تاريخها را در Microsoft Project به صورت شمسي نمايش داد با استفاد از Macro مي باشد . 
در اين روش بايد برنامه اي با فرمت Visual Basic كه تاريخ ميلادي را به شمسي تبديل نمايد وجود داشته باشد و اين برنامه به صورت يك ماجول در برنامه تعريف شود و با استفاده از يك ماكرو اين ماجول را روي يكي از فيلدهاي انتخابي اجرا نمود. 
در ادامه به توضيح اين روش خواهيم پرداخت 
نخست از بخشهاي Tools> Macro > Visual Basic Editor را انتخاب نماييد . در قسمت چپ صفحه با زدن كليك راست Insert > module را انتخاب نماييد. پس از ايجاد ماجولي به نام module1 فايلي كه در اينجا مي باشد را در اين ماجول كپي نماييد . سپس مجدداً ماجول جديدي ايجاد و پس از ايجاد module2 فايل ديگري را از اينجا در اين ماجول كپي نماييد. پس از اين مراحل به شكل زير باشد .
اين ماجولها ماكرويي را به نام shamsi_date بوجود مي آورند كه با اجراي اين ماكرو تاريخهاي شمسي به ترتيب زير در ستونهاي Text1 و Text2 كپي ميگردند. تاريخ شروع شمسي در Text1 و تاريخ پايان شمسي در Text2 كه جهت رویت تاریخ های شمسی می بایست این دو ستون کنار ستونهای دیگر اضافه گردند ، بدين ترتيب پس از هر بار تغيير مي بايست اين ماكروی Shamsi_date را اجرا نماييد. نتيجه اين عمل در شكل زير قابل مشاهده مي باشد . البته مي توانيد نام ستونها را به shamsi Start Date و Shamsi Finish Date تغيير دهيد. در صورت وجود هر گونه سئوال يا مشكل مسئله را در انجمن مطرح فرماييد.
دانلود فایل


تحقیق تاريخ هاي شمسي در پريماورا

تاريخ هاي شمسي در پريماورا, دانلود تحقیق تاريخ هاي شمسي در پريماورا, تحقیق در مورد تاريخ هاي شمسي در پريماورا, تحقیق تاريخ هاي شمسي در پريماورا, تحقیق درباره تاريخ هاي شمسي در پريماورا, تحقیق راجع به تاريخ هاي شمسي در پريماورا, تحقیق آماده تاريخ هاي ,,,

صنایع

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
صنایع ومشاغل مختلف
صنایع دستی
صنایع دستی
صنایع دستی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید