تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli (مربوط به واحدهای 32 مگاواتی فیات)

تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli (مربوط به واحدهای 32 مگاواتی فیات)

تحقیق-سیستم-کنترل-تحریک-ژنراتورهای-marelli-(مربوط-به-واحدهای-32-مگاواتی-فیات)

دانلود تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli (مربوط به واحدهای 32 مگاواتی فیات)،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 31 

فهرست:
کلیات 
بخش قدرت و تولید کننده جریان DC
سیستم کنترل 
محدود کننده های جریان تحریک 
بررسی اجزاء کنترل 
کارت RT
کارت LS
کارت RC
کارت INS1 
کارت INS2
اجزا فرعی کنترل 
کارت AS
کارت GPG
کارتهای RV1, RV2

بخشی از متن تحقیق:
همانطور که کرارا در کلیه جزوات تحریک عنوان شده در ژنراتورهای سنکرون جهت تولید الکتریسیته لازم است یک میدان مغناطیسی دوار داشته باشیم بدین لحاظ می بایستی بتوانیم جراین DC مناسبی برای تولید این میدان به روتور ژنراتور اعمال کنیم.
این مولد DC بایستی از شبکه مستقل باشد تا ضربه های اعمال شده در شبکه به آن اعمال نشود حال این مولد را می توان بر روی بخشی از روتور ژنراتور مستقر نمود که تشکیل خواهد شد از ژنراتور و یک سو کننده جریان بدون اتصالات الکتریکی که این نوع را تحریک دینامیک گویند.
و نوع دیگر سیستم تحریک استاتیک می باشد که شامل یک ترانس و یک سو کننده جریان می باشد که توان لازم را از خروجی ژنراتور می گیرد و توسط جاروبک بر روتور منتقل می نماید.
بدیهی است این نوع سیستم هر کدام دارای معایب و محاسنی می باشند که بطور خلاصه و فهرست وار تشریح می گردد.
سیستم دینامیک :
1- استهلاک کمتر در نبود قطعات جاروبک و رینگ انتقال دهنده جریان 
2- حجم کمتر در بخش تجهیزات کمکی 
3- رسیدگی و بازبینی کمتر 
4- طویل شدن روتور و سنگین شدن آن و مشکلات بالانس 
سیستم استاتیک :
1- بالا بودن سرعت پاسخ سیستم 
2- کوتاه بودن شفت 
3- استهلاک رینگ و جاروبک ها 
4- الزام به داشتن محرک اولیه 
بدیهی است برای کنترل ولتاژ خروجی ژنراتور باید جریان DC اعمال شده به روتور توسط یک سیستم کنترل تحت نظارت قرار گیرد که اینجا نقش کنترل کننده این سیستم ها از ساده ترین و قدیمی ترین نوع تا پیشرفته ترین آنها در ساختار کلی مشترک می باشند که تشکیل می شود از یک مقایسه – کننده با دو تا چند ورودی که عبارتست از ولتاژ ژنراتور، ولتاژ مبنا (set point) ، جریان ژنراتور ، جمع برداری ولتاژ و جریان ژنراتور که ورودی ذکر شده آخرین بعنوان کنترل کننده MVAR ژنراتور بکار می رود . از طرفی بسته به نوع و ارزش کنترل کننده ها سیستم می تواند دارای یک حلقه کنترل یا بیشتر باشد. بطور مثال جهت بالابردن سرعت سیستم یک حلقه فرعی جهت نمونه گیری جریان تحریک استفاده می شود.
دانلود فایل


تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli (مربوط به واحدهای 32 مگاواتی فیات)

سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli (مربوط به واحدهای 32 مگاواتی فیات), دانلود تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli (مربوط به واحدهای 32 مگاواتی فیات), تحقیق در مورد سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli (مربوط به واحدهای 32 مگاواتی فیات), تحقی,,,

برق، الکترونیک، مخابرات

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک ، مخابرات
برق، الکترونیک ، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق،الکترونیک،مخابرات
برق،الکترونیک،مخابرات
برق،الکترونیک،مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک ، مخابرات
برق، الکترونیک ، مخابرات
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید