تحقیق شناخت كاربردي Iptable (پروژه آزمايشگاه مدار منطقي)

تحقیق شناخت كاربردي Iptable (پروژه آزمايشگاه مدار منطقي)

تحقیق-شناخت-كاربردي-iptable-(پروژه-آزمايشگاه-مدار-منطقي)

دانلود تحقیق شناخت كاربردي Iptable (پروژه آزمايشگاه مدار منطقي) ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 54

فهرست:
شرط لازم 
نهادهاي مورد استفاده در سند
1- مقدمه 
1-1 : چرا اين سند نوشته شد
2-1 : چگونگي نوشتن آن
3-1 : اصطلاحات مورد استفاده 
 2-آماده سازي
1-2 : درك جا iptables را بدست آوريم
2-2 : نصب kernel
3-2 : نصب در محل كاربر
1-3-2 : كامپايل برنامه هاي كاربر
2-3-2 : نصب بر RED HOT 7/1
3- جستجوي جداول و زنجيره ها
1-3 : كليات
2-3 : جدول Mangle
3-3 : جدول فيلتر
4- ماشين حالت
1-4 : مقدمه
2-4 : ورودي Conntrack
3-4 : حالات محل كاربر
4-4 : اتصالات TCP
5-4 : اتصالات UDP
6-4 : اتصالات ICMP
7-4 : اتصالات پيش فرض
8-4 : رديابي اتصال و پروتكل پيچيده 

بخشی از متن تحقیق:
چرا اين سند نوشته شد : 
من فضاي خالي بزرگي را در HOW TOS  يافتم و در آنجا اطلاعات در مورد iptable و نقش Netfilter در linux 1/4x kernel جديد كافي نبود . در بين آنها مىخواهم به سوالاتي پاسخ دهم كه در مورد احتمال جديد مانند مطابق حالت بوده اند . بخش اعظم آن به صورت فايل rc…. است كه در دست نوشته etc…. آمده است . اين فايل اصولاً بر اساس ارتقاي idowt. است .
يك دست نوشته كوچك در مورد اجراي برنامه و راه اندازي سيستم به صورت rc…. در دسترس است . 
2-1 : چگونگي نوشتن : 
من با مارك باكر و ديگران در سيستم Netfilter مشورت كردم . بسياري از آنها در اين اثر مستند به من كمك نموده اند و در اين جا سعي كرده ام از سايت Fr.zentux.Net خود استفاده كنم . اين سند فرآيند نصب را مرحله به مرحله نشان مىدهد و در مورد طرح iptables است . من مثالهاي فايل re.Firewall و مثالهاي يادگيري استفاده از iptables را نيز ارائه كرده ام در اين جا بايد تابع زنجيره هاي اصولي باشيد و آنها را در كنار هم قرار دهيد . به اين ترتيب سند مىتواند آماده شود و روش منطقي تر را نشان دهد . هر زمان كه اين درك مشكل باشد به اين سند مراجعه كنيد . 
3-1 : اصطلاحات مورد استفاده در سند :
اين سند داراي اصطلاحاتي است كه به تشريح نياز دارند قبل از اينكه آنرا مطالعه كنيد . در اين بخش توصيف آنها و چگونگي انتخاب آنها در سند آمده است . 
ترجمه آدرس شبكه مقصد - DNAT - روش ترجمه آدرس IP مقصد در بسته اشتاره دارد و يا تغيير آنرا نشان مىدهد . اين با SNAT استفاده شد و به كاربرها در به اشتراك گذاري آدرس IP اينترنت كمك مىكند و خدمات سرويس دهنده را ارائه مىنمايد. اين روند با تعيين port متفاوت با آدرس IP عملي است و مسير linux را براي ارسال ترافيك نشان مىدهد .
جريان- اين اصطلاح به روابط ارسال و دريافت بسته ها در رابطه با روش جديد اشاره دارد . اصولاً اين اصطلاح براي يك نوع ارتباط به كار مىرود كه دو يا چند بسته را در دو جهت ارسال مىكند . در TCP اين به معناي ارتباطي است كه يك SYN را ارسال مىكند و سپس با SYN/ACK جواب مىدهد ولي ارتباط ارسالي SYN و جواب ميزبان ICMP نيز مهم است . به عبارت ديگر از اين اصطلاح به خوبي استفاده نمي‌كنم . 
SNAT - ترجمه آدرس شبكه منبع اين اصطلاح به روش ترجمه آدرس منبع به ديگري اشاره دارد . اين براي چندين ميزبان وجه اشتراك گذاري آدرس IP اينترنت به كار ميرود زيرا نقص آدرس IP در IP 74 مطرح است ( IP 74 اين را حل مىكند ) 
 حالت - اين اصطلاح بحالت بسته طبق پروتكل كنترل انتقال RFC 793 اشاره دارد و در Netfilter/iptable به كار مىرود . توجه كنيد كه حالات دروني و خارجي تابع ويژگي RFC 793 است . دليل اصلي آن است كه Netfilter بايد چندمين فرضيه در مورد ارتباط و بسته ها ارائه كند . فضاي كاربر - اين اصطلاح به هر چيز كه در خارج kernel روي دهد اشاره دارد به عنوان مثال تحريك iptable-h در خارج kernel است ولي iptable - A Forward p - tcp jAce Ept در kernel است زيرا قانون جديد به مجموعه قوانين اضافه مي‌شود . 
فضاي kernel - اين نكاتش برخلاف فضاي كاربر است اين اقدامات را در kernel نشان مىدهد و همه در خارج آن .
قلمرو كاربر - به فضاي كاربر مراجعه كنيد . 
دانلود فایل


تحقیق شناخت كاربردي Iptable (پروژه آزمايشگاه مدار منطقي)

شناخت كاربردي Iptable (پروژه آزمايشگاه مدار منطقي), دانلود تحقیق شناخت كاربردي Iptable (پروژه آزمايشگاه مدار منطقي), تحقیق در مورد شناخت كاربردي Iptable (پروژه آزمايشگاه مدار منطقي), تحقیق شناخت كاربردي Iptable (پروژه آزمايشگاه مدار منطقي), تحقیق درب,,,

برق، الکترونیک، مخابرات

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک ، مخابرات
برق، الکترونیک ، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق،الکترونیک،مخابرات
برق،الکترونیک،مخابرات
برق،الکترونیک،مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک، مخابرات
برق، الکترونیک ، مخابرات
برق، الکترونیک ، مخابرات
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید