پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری

پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری

پاورپوینت-قانون-مدیریت-خدمات-کشوری

دانلود پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 58 


فهرست :
1- تعاریف
2- راهبردها و فناوری انجام وظایف دولت
3- حقوق مردم
4- ساختار سازمانی 
5- فناوری اطلاعات وخدمات اداری
6- ورود به خدمت
7- استخدام
8- انتصاب و ارتقاء شغلی 
9- توانمندسازی کارمندان
10 - حقوق و مزایا
11- ارزیابی عملکرد
12- حقوق و تکالیف کارمندان دولت 
13- تامین اجتماعی
14- شورای عالی اداری و شورای توسعه مديريت و سرمايه انساني
15- مقررات مختلف

بخشی از پاورپوینت :
ماده ۵- دستگاه اجرايي : کليه  وزارتخانه ها ، مؤسسات دولتي ، مؤسسات يا نهادهاي عمومي غير دولتي ، شرکت هاي دولتي و کليه دستگاههايي که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر و يا تصريح نام است از قبيل شرکت ملي نفت ايران ، سازمان گسترش ونوسازي صنايع ايران ، بانک مرکزي ، بانک ها وبيمه هاي دولتي ، دستگاه اجرايي ناميده مي شوند.
ماده ۶- پست سازماني: عبارت است از جايگاهي که در ساختار سازماني دستگاههاي اجرايي براي انجام وظايف و مسووليت هاي مشخص (ثابت و موقت) پيش بيني وبراي تصدي يک کارمند در نظر گرفته مي شود . پست هاي ثابت صرفاً براي مشاغل حاکميتي که جنبه استمرار دارد ايجاد خواهد شد.
ماده۷- کارمند دستگاه اجرايي : فردي است که براساس ضوابط و مقررات مربوط ، به موجب حکم ويا قرارداد مقام صلاحيتدار در يک دستگاه اجرايي به خدمت پذيرفته مي شود.
ز- ترویج اخلاق ، فرهنگ ومبانی اسلامی و صیانت از هویت ایرانی ، اسلامی . 
ح- اداره امور داخلی ، مالیه عمومی ، تنظیم روابط کار و روابط خارجی .
ط -حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی ومیراث فرهنگی .
ی- تحقیقات بنیادی ، آمار و اطلاعات ملی ومدیریت فضای فرکانس کشور.
ک – ارتقاء بهداشت وآموزش عمومی ، کنترل و پیشگیری از بیماری ها و آفت های واگیر ، مقابله و کاهش اثرات حوادث طبیعی و بحران های عمومی .
ل- بخشی از امور اجتماعی ، فرهنگی ، خدماتی ، زیربنایی واقتصادی که انجام آن توسط بخش خصوصی و تعاونی و نهادها ومؤسسات عمومی غیردولتی با تایید هیات وزیران امکان پذیر نمی باشد .
م- سایر مواردی که با رعایت سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری به موجب قانون اساسی در قوانین عادی جزء این امور قرار می گیرد.
ماده۹- امور اجتماعي ، فرهنگي و خدماتي : آن دسته از وظايفي است که منافع اجتماعي حاصل از آنها نسبت به منافع فردي برتري دارد و موجب بهبود وضعيت زندگي افراد مي گردد، از قبيل :آموزش و پرورش عمومی و فني و حرفه اي ، علوم و تحقيقات، درمان ،توانبخشي ، تربيت بدني و ورزش ، اطلاعات وارتباطات عمومي و امور فرهنگي ، هنري وتبليغات اسلامي.
دانلود فایل


پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری

قانون مدیریت خدمات کشوری, دانلود پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری, پاورپوینت در مورد قانون مدیریت خدمات کشوری, تحقیق قانون مدیریت خدمات کشوری, پاورپوینت درباره قانون مدیریت خدمات کشوری, پاورپوینت راجع به قانون مدیریت خدمات کشوری, پاورپوینت آماده قا,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید