پاورپوینت مدیریت ریسک در نظام سلامت بر اساس راهنمای استاندارد بین المللی ایزو 31000

پاورپوینت مدیریت ریسک در نظام سلامت بر اساس راهنمای استاندارد بین المللی ایزو 31000

پاورپوینت-مدیریت-ریسک-در-نظام-سلامت-بر-اساس-راهنمای-استاندارد-بین-المللی-ایزو-31000

دانلود پاورپوینت مدیریت ریسک در نظام سلامت بر اساس راهنمای استاندارد بین المللی ایزو 31000،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 67 

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
کلیه سازمان ها، شرکت ها، نهادها و جوامع اعم از کوچک و یا بزرگ، خصوصی و یا عمومی دولتی و یا غیر دولتی در هر سطحی از عملکرد و در هر زمان و مکان با دامنه ای از ریسکها و فرصتها که ممکن است بطور مثبت و یا منفی بر کارکرد آنها در دستیابی به اهدافشان تاثیر بگذارد مواجه می باشند .
با تحولات جهانی این ریسکها در حال افزایش است .
میزان اهمین این ریسکها برای سازمانها یکسان نیست . عوامل درونی و عوامل بیرونی زیادی بر میزان این اهمیت تاثیر دارند. بر این اساس هر سازمانی با ریسکهایی مخصوص به خودش مواجه است .
آنچه کاملا واضح است این است که نمی توان مدل یکسان و واحدی از مدیریت ریسک و بحران بتواند توسط همه سازمانها بکار گرفته شود.
با این حال از سالهای 1990 میلادی تلاشهای ارزشمندی در زمینه استانداردسازی این فعالیت و سیستمها توسط سازمانهای وضع کننده استانداردها و سایر موسسات علاقمند در سطوح ملی و بین المللی آغاز گردید.
خطای پزشکی
خطای پزشکی در تمام دنیا اتفاق می افتد. بطور رسمی خطاهای پزشکی بیشتر از ترابری های هوایی در دنیا انسان را به کام مرگ می کشاند . 
در سراسر دنیا ورود به بیمارستان خطرناک تر از هزار کیلومتر رانندگی است . 

دانلود فایل


پاورپوینت مدیریت ریسک در نظام سلامت بر اساس راهنمای استاندارد بین المللی ایزو 31000

مدیریت ریسک در نظام سلامت بر اساس راهنمای استاندارد بین المللی ایزو 31000, دانلود پاورپوینت مدیریت ریسک در نظام سلامت بر اساس راهنمای استاندارد بین المللی ایزو 31000, پاورپوینت در مورد مدیریت ریسک در نظام سلامت بر اساس راهنمای استاندارد بین المللی ای,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید