پاورپوینت زيارت جابر در روز اربعین

پاورپوینت زيارت جابر در روز اربعین

پاورپوینت-زيارت-جابر-در-روز-اربعین

دانلود پاورپوینت زيارت جابر در روز اربعین،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 40 

بخشی از پاورپوینت :
نخستین زائر امام حسین (ع)
جابر بن عبدالله انصاري که از صحابه پيامبر اسلام (ص) است، به عنوان نخستين زائر امام حسين (ع) شناخته مي‌شود. او در اولين چهلم شهادت امام حسين (ع) در سال 61 ه‍.ق به همراه عطيه عوفي به کربلا آمد و قبر امام حسين (ع) را زيارت کرد. 
جابر کیست؟
جـابـر فرزند شهید است و پدرش را در جنگ احد از دست داده است.
جـابـر در نوزده غزوه از جمله بدر، کنار پیغمبر بوده است.
جـابـر یکی از پیروان مقاوم و شجاع و از یاران مخلص رسول خدا(ص) بود که بارها رسول خدا (ص) به وی عنایت و برای او دعا کرد. جابر خود نقل کرده است: «پیامبر اکرم (ص) در «لیله البعیر» 25 بار برایم طلب استغفار کرد».
جـابـر در زمان خلفا عمامه ی سیاه می بست و در کوچه های مدینه با وجود خفقان سیاسی این حدیث از پیامبر را که شنیده بود فریاد می زد: علی خیر البشر فمن ابی فقد کفر: علی بهترین مردمان است و هر کس از پذیرفتن این مطلب سر باز زند کافر شده است. 
جـابـر در جنگ صفین کنار امیرالمؤمنین با رشادت جنگیده است. 
جـابـر کسی است که ابا عبدالله فرمود: هرکس دوست دارد به مردی از اهل بیت بنگرد به جابر نگاه کند. گواهی می دهم من این سخن را از زبان رسول خدا شنیدم.
جـابـر کسی است که پیغمبر به او فرمود تو آن قدر عمر خواهی کرد که فرزندم باقر را دریابی. جابر سلام من را به او (امام باقر) برسان!
دانلود فایل


پاورپوینت زيارت جابر در روز اربعین

زيارت جابر در روز اربعین, دانلود پاورپوینت زيارت جابر در روز اربعین, پاورپوینت در مورد زيارت جابر در روز اربعین, تحقیق زيارت جابر در روز اربعین, پاورپوینت درباره زيارت جابر در روز اربعین, پاورپوینت راجع به زيارت جابر در روز اربعین, پاورپوینت آماده زي,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید