تحقیق استرالیا سرزمین کانگوروها

تحقیق استرالیا سرزمین کانگوروها

تحقیق-استرالیا-سرزمین-کانگوروها

دانلود تحقیق استرالیا سرزمین کانگوروها،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 9

بخشی از این تحقیق :
استرلیا ششمین كشور بزرگ جهان است. این سرزمین ۵۰ درصد بزرگتر از اورپاست، اما تراكم جمعیتش كمترین درصد را در جهان دارد؛ یعنی این طور برآورد شده كه در استرالیا در هر یك كیلومتر مربع دو انسان زندگی می‌كنند.
●استرالیا، سرزمین كانگوروها 
درباره یك قاره، به عنوان یك كشور عظیم، صحبت می‌كنیم. در واقع این كشور بزرگترین جزیره اقیانوسیه در اقیانوس كبیر محسوب می‌شود. بله، می‌خواهیم در مورد استرالیا مطالبی شنیدنی و خواندنی ارائه دهیم. این سرزمین پهناور به طور ناگهانی در سالهای اخیر راه ترقی و پیشرفت را طی كرده است. البته در این كشور مدرن، هنوز انسانهایی هستند كه به روش انسانهای عصر حجر زندگی می‌كنند. در واقع آنان ساكنان اصلی و اولیه استرالیا هستند و مردم حاضر در استرالیا همه مهاجرند و از كشورهای گوناگون به آنجا نقل مكان كرده اند. در ذیل به توصیف این كشور عظیم، اما كم جمعیت می‌پردازیم. 
●استرالیا، سرزمین هفت رنگ 
استرلیا ششمین كشور بزرگ جهان است. این سرزمین ۵۰ درصد بزرگتر از اورپاست، اما تراكم جمعیتش كمترین درصد را در جهان دارد؛ یعنی این طور برآورد شده كه در استرالیا در هر یك كیلومتر مربع دو انسان زندگی می‌كنند. استرلیا موقعیت جغرافیایی عجیبی دارد. در این كشور تضادهای زیادی دیده می‌شود. این كشور از لحاظ عجیب و غریب بودن آب و هوا، وجود حیوانات دیدنی، گونه های مختلف و محیط زیست مقام چهاردهم را در كشورهای مختلف داراست. مركز این سرزمین، پست و اطراف آن مرتفع است. در قسمت پست مركزی دریاچه ای به نام دریاچه تورنس واقع شده و در ساحل شرقی آن سلسله جبالی قرار دارد كه آن را سلسله آلپ می‌نامند. گفتنی است بلندترین قله آن ۳۲۴۱ متر ارتفاع دارد. آب و هوای استرالیا متفاوت است. قسمت مركزی آن خشك و سوزان و قسمت شرق و جنوب شرقی مرطوب و معتدل است. استرالیایی ها بیش از۳۰۰۰ ساعت در سال آفتاب می‌بینند. محصول استرالیا نیشكر، پنبه، غلات، گوشت گاو، پشم گوسفند و گوشت شترمرغ است. رودخانه های مهم آن دارلینگ و مورای است كه به یكدیگر متصل است. مساحت این كشور ۷۷۰۴۰۰۰ كیلومتر مربع می‌باشد. می‌توان شهرهای بزرگ استرالیا را ملبورن، سیدنی، آدلایدپرت، بندرداروین و پریسبان (در استرالیای غربی) نام برد. یولورو یك تخته سنگ به بلندی ۳/۶ و به عرض ۲و به قطر ۹/۴ كیلومتر می‌باشد كه یكی از زیباترین و منحصربه فردترین سنگهای استرالیا و جهان است. این سنگ بر اثر تابش خورشید تغییر رنگ می‌دهد، یعنی رنگ آن در سحرگاه با هنگام ظهر متفاوت است. استرالیا بیش از ۷۰۰۰ ساحل دارد و در سواحل آن سنگهای تزیینی بسیار زیبایی یافت می‌شود كه بسیار ارزشمندند. برای مثال در استرالیا جنوبی در كوبرپدی سنگهای تزیینی به وفور یافت می‌شود. علاوه بر سنگهای تزیینی با ارزش، در استرالیا طلا نیز یافت می‌شود. كالگورلی در استرالیای غربی معدنی از طلاست. 
دانلود فایل


تحقیق استرالیا سرزمین کانگوروها

استرالیا سرزمین کانگوروها, دانلود تحقیق استرالیا سرزمین کانگوروها, تحقیق در مورد استرالیا سرزمین کانگوروها, تحقیق استرالیا سرزمین کانگوروها, تحقیق درباره استرالیا سرزمین کانگوروها, تحقیق راجع به استرالیا سرزمین کانگوروها, تحقیق آماده استرالیا سرزمین ,,,

زیست شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید