تحقیق بازيافت پلاستيك از نمكي

تحقیق بازيافت پلاستيك از نمكي

تحقیق-بازيافت-پلاستيك-از-نمكي

دانلود تحقیق بازيافت پلاستيك از نمكي،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 11 

بخشی از این تحقیق :
بازيافت پلاستيك از نمكي‌ها تا كارگاه‌ها
بازيافت ضايعات پلاستيكي در شهرهاي ايران غيراصولي و بدون هيچ گونه كنترل و برنامه‌ريزي منطقي صورت مي‌گيرد. حجم بسياري از مواد پلاستيكي را دوره‌گردها از گوشه و كنار شهرها و حتي از درون نهرهاي فاضلاب جمع‌آوري و روانه هزاران كارگاه كوچك غيربهداشتي مي‌كنند.
پايگاه اطلاع‌رساني شهرسازي و معماري: حيات، رشد و توسعه صنايع در گرو وجود صرفه اقتصادي طرح‌هاي صنعتي است. صنعت بازيافت نيز از اين قاعده مستثني نيست و به نظر مي‌رسد بايد به موازات بررسي زيست محيطي و بهداشتي، به عوامل اقتصادي بازيافت محصولات توجه شود. چرخه بازيافت مواد چرخه‌اي بسيار طولاني و هزينه‌بر است و دراين ميان بازيافت پلاستيك با توجه به زياد بودن هزينه بهره‌برداري و ساير هزينه‌هاي ساليانه نسبت به سود حاصل از فروش محصول بازيافتي به نام «گرانول» توجيه اقتصادي مناسبي ندارد . 
پلاستيك ماده شيميايي است كه از نفت خام تهيه و مواد مختلفي به آن اضافه مي‌شود. PVC يكي از انواع پلاستيك‌هاست كه حاوي عنصر كلر است و از نظر زيست محيطي خطرات بسياري را در بر دارد. هنگام توليد و تهيه پلاستيك مواد سرطان‌زا وارد محيط مي‌شوند در صورت آتش گرفتن اين ماده ، مواد خطرناكي از آن متصاعد شده و محيط را مي آلايند .
دست اندركاران صنعت بازيافت معتقدند بازيافت پلاستيك با توجه به هزينه بالاي آن و ساير هزينه‌هاي وابسته توجيه اقتصادي مناسبي ندارد. اما در عين حال با توجه افزايش جمعيت و به تبع آن افزايش ميزان توليد زباله‌هاي پلاستيكي بازيابي اين بخش از پسماند ها نيز ضرورتي انكار نا پذير است.
دانلود فایل


تحقیق بازيافت پلاستيك از نمكي

بازيافت پلاستيك از نمكي, دانلود تحقیق بازيافت پلاستيك از نمكي, تحقیق در مورد بازيافت پلاستيك از نمكي, تحقیق بازيافت پلاستيك از نمكي, تحقیق درباره بازيافت پلاستيك از نمكي, تحقیق راجع به بازيافت پلاستيك از نمكي, تحقیق آماده بازيافت پلاستيك از نمكي, تحق,,,

زیست شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
روانشناسی و علوم تربیتی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید