پاورپوینت یافتن کارکنان با استعداد

پاورپوینت یافتن کارکنان با استعداد

پاورپوینت-یافتن-کارکنان-با-استعداد

دانلود پاورپوینت یافتن کارکنان با استعداد،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 114 

بخشی از پاورپوینت :
چگونه کارمندیابی استراتژیک می تواند منجر به اثربخشی سازمانی شود؟
کارمندیابی فرایند شناسایی و جذب افراد برای کار در سازمان است. هدف اصلی کارمندیابی، انتقال تصویر مثبت سازمان به منظور شناسایی و بهره برداری از مزایا و تعهدات افرادی است که در آینده کارمندان خوبی خواهند شد. بنابراین کارمندیابی موثر، مستلزم دعوت از متقاضیان برای دادن درخواست کار، ایجاد علاقه و تمایل در جویندگان کار برای پیوستن به سازمان و ترغیب بهترین متقاضیان برای پذیرش موقعیت شغلی است.
کارمندیابی صحیح باعث می شود تا کارکنان جدید بدانند از آنها چه انتظاراتی داریم، این موضوع ترک خدمت و هزینه های استخدامی را کاهش می دهد. داشتن منابع متعدد کارمندیابی و جذب بیشتر متقاضیان شغلی با افزایش سودآوری و بهره وری در ارتباط است. 
شرکت مک دونالد نمونه خوبی از کارمندیابی استراتژیک است. از هر 8 نفر در آمریکا حدود یک نفر برای مک دونالد کار کرده است. در حال حاضر بیش از 1/6 میلیون نفر در سرتاسر جهان برای مک دونالد کار می کنند. قطعاً روش کارمندیابی مک دونالد موثر و سودمند است که می تواند افراد زیادی را برای جذب ترغیب نماید. 
دلایل موفقیت در کارمندیابی مک دونالد چیست ؟

دانلود فایل


پاورپوینت یافتن کارکنان با استعداد

یافتن کارکنان با استعداد, دانلود پاورپوینت یافتن کارکنان با استعداد, پاورپوینت در مورد یافتن کارکنان با استعداد, تحقیق یافتن کارکنان با استعداد, پاورپوینت درباره یافتن کارکنان با استعداد, پاورپوینت راجع به یافتن کارکنان با استعداد, پاورپوینت آماده یا,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید