پاورپوینت گوگل

پاورپوینت گوگل

پاورپوینت-گوگل

دانلود پاورپوینت گوگل ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 14 

بخشی از پاورپوینت :
Google Means?
کلمه گوگل در حقیقت از لغت (googol) گرفته شده است كه به معنای عدد یك با صدصفر در جلوی آن است. این كلمه توسط خواهرزاده ریاضیدان معروف «ادوارد كسنر» در یكی از كتاب های معتبرش به كار رفت و از آن پس به صورت اصطلاح شناخته شده ای بین دانشجویان رواج پیدا كرد. گوگل دلیل استفاده از این كلمه را تعداد بی نهایت و نامحدود اطلاعات موجود در دنیای اینترنت و هدف شركت را امكان در اختیار قرار دادن این حجم اطلاعات برای علاقه مندان و كاربران آن توضیح داده است. 
آغاز شكل گیری آن به سال های ۱۹۹۵ یا ۱۹۹۶ بازمی گردد. 
Best Search Technics
1- حتي‌المقدور سعي شود كلمات كليدي از ميان اصطلاحات منحصر به فرد و اسامي خاص انتخاب بشود. 2- حتي‌المقدور از آوردن كلمات عمومي كه عناوين بسياري را در زير مجموعه خود شامل مي‌شوند جداً خودداري كنيد. 3 – هميشه اسم شخص يا نام شي يا هر چيز ديگري را كه مد نظر داريد بطور كامل وارد كنيد. 4 – دقت كنيد كه اگر موتور جستجو ميان حروف بزرگ و كوچك تفاوتي مي‌گذارد، اين مسئله را در طرح كلمات كليدي خود مد نظر داشته باشيد. 5 – در نظر داشته باشيد اگر نتيجه جستجو صفر بود به احتمال زياد مي‌تواند از يك اشتباه تايپي باشد. 6 – اگر املاي صحيح و كامل كلمه‌اي را نمي‌دانيد از كاركتر جانشين كه اغلب * و يا ؟  است استفاده كنيد.
7 – اگر يك كلمه كليدي را براي طرح دقيق و تمام و كمال يك مورد جستجو كفايت نمي‌كند از تكنيك‌هاي جستجوي عبارتي، استفاده از اپراتورها یا بولين (AND, OR, NOT) استفاده كنيد.
8 – جستجوي تركيبي با استفاده از پرانتز: اين تكنيك يكي از مهم‌ترين تكنيك‌هاي جستجو مي‌باشد كه به وسيله آن مي‌توان تا حدود زيادي از بازيابي موارد غير مرتبط در محيط وب جلوگيري كرد. در اين روش مي‌توان از همه عملگرهاي جستجو كه در بالا گفته شده يك‌جا استفاده كرد و آن‌ها را با هم‌ديگر تركيب نمود. 
دانلود فایل


پاورپوینت گوگل

گوگل , دانلود پاورپوینت گوگل , پاورپوینت در مورد گوگل , تحقیق گوگل , پاورپوینت درباره گوگل , پاورپوینت راجع به گوگل , پاورپوینت آماده گوگل , تحقیق در مورد گوگل , ppt , pdf , تحقیق با موضوع گوگل , دانلود تحقیق گوگل

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید