پاورپوینت رموز استفاده از تخته سیاه

پاورپوینت رموز استفاده از تخته سیاه

پاورپوینت-رموز-استفاده-از-تخته-سیاه

دانلود پاورپوینت رموز استفاده از تخته سیاه،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 22

بخشی از پاورپوینت :
داشتن مهارت در استفاده ازتخته می تواند یکی از دلایل موفقیت یک معلم در کلاس درس باشد ، زیرا تخته سیاه یکی از سه ضلع مثلث رابطه معلم و شاگردان می باشد . یک معلم می تواند بسیار خوب و با تجربه عمل کند ولی به دلیل عدم استفاده درست از تخته ، نتواند آن طور که شایسته است دانش آموزان را به درس خود علاقمند و یا درس را به آنها تفهیم نماید . فراموش نکنید که نحوه صحیح استفاده از تخته حتی می تواند در میزان یادگیری بچه ها نیز اثر مثبت بگذارد . 
در پاک کردن تخته احتیاط کنید
 پیش از اینکه تخته را از مطالب قبلی پاک کنید حتماً مطمئن شوید که همه بچه ها به درستی ، موارد گفته شده را یاد گرفته اند و یا در صورت نیاز ، یادداشت کرده اند . برخی از دانش آموزان کم رو ، از اینکه دیرتر از بقیه موارد را یادداشت  می کنند ، خجالت کشیده و به همین دلیل حرفی نمی زنند و ترجیح می دهند که درس را یاد نگیرند تا اینکه در جلوی بقیه دانش آموزان به کم توانی خود اقرار کنند ! توجه شما به این موضوع به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک می کند .  

دانلود فایل


پاورپوینت رموز استفاده از تخته سیاه

رموز استفاده از تخته سیاه, دانلود پاورپوینت رموز استفاده از تخته سیاه, پاورپوینت در مورد رموز استفاده از تخته سیاه, تحقیق رموز استفاده از تخته سیاه, پاورپوینت درباره رموز استفاده از تخته سیاه, پاورپوینت راجع به رموز استفاده از تخته سیاه, پاورپوینت آم,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید