پاورپوینت نگاهی به زندگی نامه و آثار لئون تولستوی

پاورپوینت نگاهی به زندگی نامه و آثار لئون تولستوی

پاورپوینت-نگاهی-به-زندگی-نامه-و-آثار-لئون-تولستوی

دانلود پاورپوینت نگاهی به زندگی نامه و آثار لئون تولستوی،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 12 

بخشی از پاورپوینت :
زندگی نامه
مرور کلی  
لئو نيکلايوويچ در خانواده‌اي بسيار قديمي و اشرافي در ياسنايا پاليانا در 160 کيلومتري جنوب مسکو زاده شد. مادرش را در دو سالگي و پدرش را در 9 سالگي از دست داد و پس از آن تحت تکفل عمه‌اش قرار گرفت. او در سال (1884 ميلادي) در رشته زبان‌هاي شرقي در دانشگاه قازان ثبت نام کرد و پس از سه سال، در تاريخ (1846 ميلادي) تغيير رشته داده و خود را به‌دانشکده حقوق منتقل نمود تا با کسب دانش ِ وکالت به‌وضعيت نابسامان 350 نفر کشاورز روزمزد که پس از مرگ پدر و مادرش به‌او انتقال يافته بودند، رسيدگي و با اصلاحات اراضي خود به شرايط رنج‌آور اجتماعي آنان خاتمه دهد.
دوران خدمت در ارتش
تولستوي در سال (1851 ميلادي) پس از گذراندان دوران مقدماتي نظام، در جنگ‌هاي قفقاز شرکت نمود. تجاربي که از زندگي سربازان کسب نمود، مبناي داستان‌هاي قفقازي او شد و با نوشتن داستان کودکي در 1852 سه‌گانه‌اي را آغاز کرد که با نوجواني (1854) و جواني (1857) آن را ادامه داد. باشروع جنگ‌هاي کريمه در سال (1854 ميلادي) به‌جبهه سواستوپل منتقل و به‌خاطر ارسال گزارشات واقعي از صحنه‌هاي نبرد در کتاب خود به نام قصه‌هاي سواستوپل، نامش به‌عنوان نويسنده‌اي چيره‌دست در ادبيات روسيه به‌ثبت رسيد. او پس از سقوط سواستوپل به سنت‌پترزبورگ رفت که در آنجا از ارتش کناره‌گيري کرد و پس از آن به شهر خود بازگشت. 
دانلود فایل


پاورپوینت نگاهی به زندگی نامه و آثار لئون تولستوی

نگاهی به زندگی نامه و آثار لئون تولستوی, دانلود پاورپوینت نگاهی به زندگی نامه و آثار لئون تولستوی, پاورپوینت در مورد نگاهی به زندگی نامه و آثار لئون تولستوی, تحقیق نگاهی به زندگی نامه و آثار لئون تولستوی, پاورپوینت درباره نگاهی به زندگی نامه و آثار ل,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید