پاورپوینت مفاهیم تحلیل های غیر خطی

پاورپوینت مفاهیم تحلیل های غیر خطی

پاورپوینت-مفاهیم-تحلیل-های-غیر-خطی

دانلود پاورپوینت مفاهیم تحلیل های غیر خطی،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 20 

بخشی از پاورپوینت :
- چرا تحلیل غیر خطی؟!
انواع تحلیل های غیر خطی :
آناليز تاريخچه زماني غير خطي RHA
- Response  History  Analysis
تحلیل دینامیکی افزایشی IDA 
- Incremental Dynamic Analysis
آنالیز دینامیکی با استفاده از طیف پاسخ غیر خطی RSA
- Response Sectrum Analysis
به طور کلي روش آناليز ديناميکي غير خطي در مقايسه با روش استاتيکي غير خطي به علت اجتناب از تقريب هاي موجود براي ساده سازي مدل سازه اي دقت بيشتري دارد.
اما با توجه به حجم زياد اطلاعات ورودي مورد نياز ( شتاب نگاشت حرکت زمين، رفتار هيسترتيک اعضاي سازه و ... ) و زمان بر بودن اين آناليز براي سازه ها با المان هاي زياد انجام چنين محاسبات زياد و پيچيده به علت محدوديت هاي نرم افزارها و سخت افزارهاي موجود و حساس بودن اين روش، تنها براي کارهاي تحقيقاتي و يا طراحي سازه هاي خاص مناسب مي باشد.
یکی از از مهمترین نتایج این تحلیل تعیین نمودار بار-تغییرمکان یا منحنی ظرفیت اس که با مشخص کردن نیروی برش پایه و تغییر مکان جانبی بالاترین سطح سازه(بام) در هر گام و رسم این دو پارامتر در مقابل هم بدست می آید که به منحنی پوش اور معروف میباشد. 
در تحلیل پوش اور ، هم توزيع نيرو و هم جابه‌جايي هدف با فرض آنكه پاسخ سازه با مد اول كنترل مي‌شود و شكل مدي پس از تسليم سازه تغيير نمي‌كند بنا نهاده شده است. 
دانلود فایل


پاورپوینت مفاهیم تحلیل های غیر خطی

مفاهیم تحلیل های غیر خطی, دانلود پاورپوینت مفاهیم تحلیل های غیر خطی, پاورپوینت در مورد مفاهیم تحلیل های غیر خطی, تحقیق مفاهیم تحلیل های غیر خطی, پاورپوینت درباره مفاهیم تحلیل های غیر خطی, پاورپوینت راجع به مفاهیم تحلیل های غیر خطی, پاورپوینت آماده مف,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید