تحقیق انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟

تحقیق انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟

تحقیق-انژكتور-چيست-و-سيستم-سوخت-رساني-انژكتوري-چگونه-كار-مي-كند؟

دانلود تحقیق انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 10 

بخشی از این تحقیق :
از نظر تئوري يك كيلوگرم سوخت  مي بايست با 6/14 كيلوگرم هوا بسوزد تا اشتغال كامل صورت گيريد . ولي ان فقط در حالت تئوري صادق است . با زياد كردن هوا در مخلوط فوق ، مخلوط فقير سوختي پديد مي آيد كه  در آن شاهد اكسيژن در گازهاي اگزوز هستيم و با زياد كردن مقدار سوخت در مخلوط ، مخلوط غني سوختي پديد   مي آيد كه در آن صورت شاهد ئيدروكربن نسوخته در گازهاي اگزوز مي باشيم .
از لحاظ اقتصادي (مصرف كمتر ) بهترين مخلوط ، مخلوط فقير سوختي با نسبت هوا به سوخت 1/18 است . در حالي كه براي بدست آوردن بيشترين توان موتور بايد مخلوطي غني سوختي با نسبت 1/12 الي 1/13 بكار برد .
پس همانطور كه ديده مي شود محدوده وسيعي از نسبت هوا به سوخت وجود دارد كه سيستم سوخت رساني مي بايست طبق شرايط مختلف كار موتور جوابگوي آن باشد . روي زمين اصل ساختمان كاربراتورها پيچيده تر شده و مدارات مختلفي (عمدتاً پنچ مدار) به شرح ذيل در آن بوجود آمده است .
1-مدار اصلي (Main circuit) : كه هنگام رانندگي با سرعت و وضعيت عادي ،سوخت و هوا را به نسبت لازم مخلوط كرده و به موتور مي فرستد . 
2-مدار دور آرام (Idle circuit) : كه وظيفه آن فرستادن مخلوط سوخت (با نسبت غليظ تر) به موتور در هنگامي است كه راننده پاي خود را از پدال گاز برداشته اشت و موتور با دور آرام كار مي كند .
دانلود فایل


تحقیق انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟

انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟, دانلود تحقیق انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟, تحقیق در مورد انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟, تحقیق انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكت,,,

مکانیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید