تحقیق موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده

تحقیق موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده

تحقیق-موزه-de-young-سانفرانسیسکو-ایالات-متحده

دانلود تحقیق موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 5 

بخشی از این تحقیق :
موزه de Young، سانفرانسیسکــو- ایالات متحده
هرزوگ و دومورن    
موزه de Young، با نمای مسی و نه طبقه پیچدار، دور نمایی فوق العاده در خط آسمان سانفرانسیسکو ایجاد می کند و بر پارکGolden Gate  ریاست می کند.  معماران اصلی Fong & Chan برای رسیدن به یک ساختمان ضد زلزله، شامل برجی با ارتفاع 44 متر و یک چشم انداز وسیع، از نظرات زیبایی شناسانه طراحان Herzog & demeuron بهره گرفتند. در مورد طراحی داخلی و خارجی موزه مطالب زیادی نوشته شده است، اما نه به اندازه  مهندسی و اجرای آن.نمای چشمگیر این ساختمان، پوسته ای است متشکل از حدود 7200 پانل که بسیار استادانه در کنار یکدیگر چیده شده اند و شکاف هایی به منظور عبور نور از میان درختان بومی، که به نوعی عملکردی همانند سایه بان دارند، در نظر گرفته شده است. اما کمترین توجه معطوف به ترکیب استثنایی معماری، مهندسی و لنداسکیپ می باشد.
زلزله سال 1989 در Lima Prieta ، یک مصیبت مضاعف برای موزه بود که نه تنها ساختمان قرن 19 نیاز به تعمیرات پیدا نمود، بلکه داشتن شرایط مساعد برای ویرانی های بیشتر توسط زمین لرزه های بعدی، سر انجام هزینه بیمه را برای آن در پی داشت و در نتیجه این منبع مالی ساختمان مذکور در حد نمایشگاه های بی نظیر ترقی کرده و شهرتی جها نی کسب نمود.

دانلود فایل


تحقیق موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده

موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده, دانلود تحقیق موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده, تحقیق در مورد موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده, تحقیق موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده, تحقیق درباره موزه de Young سانفرانسیسکو ایالات متحده,,,,

عمران

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید