تحقیق کلامشل (جرثقیل خاکبردار)

تحقیق کلامشل (جرثقیل خاکبردار)

تحقیق-کلامشل-(جرثقیل-خاکبردار)

دانلود تحقیق کلامشل (جرثقیل خاکبردار)،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 27 

بخشی از این تحقیق :
کلامشل (جرثقیل خاکبردار)
کلامشل (جرثقیل خاکبردار) دستگاهی است مجهز به تیر مشبک جرثقیل، جام کلامشل و کابلهای لازم جهت کنترل دستگاه. جام کلامشل در شکل 8-2 نشان داده شده است. کلامشل برای انجام عملیاتی از قبیل کندن چاه و گودال های عمودی یا پی کنی، انتقال مواد از محل دپو به انبارها و تخلیه مواد از واگنهای باری خط آهن مناسب است.
جام کلامشل از دو قطعه که به هم لولا شده اند (شکل 3-2) تشکیل شده است. در هنگامی که کابلهای بستن جام و بالا بردن جام فاقد کشش باشند، از سرباره های اضافی باز کردن جام استفاده می شود. وقتی که جام باز باشد، وزن آن به وسیله کابل نگهدارنده تحمل می شود (رجوع شود به شکل 8-2) و کابل زیرین که از جام به وسط تیر مشبک متصل است برای جلوگیری از کج شدن و نوسانات جام در حین عملیات به کار می رود.
شکل
بیل مکانیکی
بیل مکانیکی عبارت از اتاقک گردانی است که سوار بر چرخها بوده و در انتهای جلویی آن بیل متصل شده است. بیل انتهایی عبارت است از تیر اصلی بیل، میله جام، جام و کابلهای فلزی مورد لزوم که حرکات بیل را تأمین می کنند. (شکل 9-2)
یک نمونه از بیل های هیدرولیکی موجود در شکل 10-2 به نظر می رسد. عمل حفاری به وسیله فشار بیل و سپس بالا بردن آن با مواد کنده شده انجام می گیرد (شکل 11-2) . میله جام به کمک دستگاه کنترل ماشین جام را به داخل زمین فشار می دهد یا آن را از منطقه حفاری بیرون می کشد. پس از انجام حفاری و پر شدن جام، با استفاده از کابل بالا آورنده، جام بلند می شود و سپس با حرکت افقی تیر اصلی جام به منطقه تخلیه منتقل شده و بار با آزاد کردن چفت در جام تخلیه می گردد. چون می توان بیل مکانیکی را با فشار در خاک فرو برد لذا سخت ترین نوع خاک و حتی سنگ نرم یا ترک خورده را می توان با بیل مکانیکی حفاری نمود.
دانلود فایل


تحقیق کلامشل (جرثقیل خاکبردار)

کلامشل (جرثقیل خاکبردار), دانلود تحقیق کلامشل (جرثقیل خاکبردار), تحقیق در مورد کلامشل (جرثقیل خاکبردار), تحقیق کلامشل (جرثقیل خاکبردار), تحقیق درباره کلامشل (جرثقیل خاکبردار), تحقیق راجع به کلامشل (جرثقیل خاکبردار), تحقیق آماده کلامشل (جرثقیل خاکبردا,,,

مکانیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید