تحقیق تبادل انرژي گرمايي به صورت پيوسته و عمودي از صفحات عمودي فلز به طريق مكش يا تزريق

تحقیق تبادل انرژي گرمايي به صورت پيوسته و عمودي از صفحات عمودي فلز به طريق مكش يا تزريق

تحقیق-تبادل-انرژي-گرمايي-به-صورت-پيوسته-و-عمودي-از-صفحات-عمودي-فلز-به-طريق-مكش-يا-تزريق

دانلود تحقیق تبادل انرژي گرمايي به صورت پيوسته و عمودي از صفحات عمودي فلز به طريق مكش يا تزريق ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 59

فهرست:
مقدمه
2) فرمول هاي رياضي و چگونگي مراحل محاسبات
1-2) فرضيات پايه اي و رابطه هاي هدايت كننده
2-2) شرايط مرزي
2-2-2) ديوارة برآمدة مرده
3-2-2) جريان آزاد
4-2-2) مجراي خروج
3-2) مراحل راه حل هاي عددي
3) نتايج و توضيحات
1-3) درستي و اعتبار مدل عددي
2-3) خصوصيات جابجايي گرمايي براي كشش متحد
3-3) دما و پراكندگي در Velocity
4-3) مطالعات پارامتري
5-3) نقشهاي مربوط به مناطق وزش گرمايي
6-3) مقايسه مشكلات از نوع Blasius
4) نتيجه

بخشی از این تحقیق :
مقدمه:
مسئله مورد بررسي در اين مقاله مربوط است به اينكه تأثير مكش و تزريق بر روي وزش هاي گرمايي مخلوط شده در اثر رد و بدل شدن گرما همراه با يك مقدار ثابت چگونه بر روي صفحه انجام مي گيرد. اين صفحه به صورت عمودي و به سمت بالا پديدار مي شود، با فاصلة كمي از يك سوراخ و در دمايي ثابت نگه داشته مي شود كه بالاتر از درجة حرارت مايع ambient است.در هر دو مورد متحد و غير متحد مكش و تزريق اين دما ثابت نگه داشته مي شود.نتيجه ي گرماي به وجود آمده در اين منطقه به وسيله‌ي مطالعه رابطة نيروهاي رانشي به وجود آمده در رد و بدل شدن ميزان حرارت، نتيجة گرماي به وجود آمده در اين منطقه، به وسيله مطالعه رابطة نيروهاي رانشي به وجود آمده در رد و بدل شدن ميزان با تأثيري كه نيروهاي جنبشي و رانشي و گرانشي مي گذارند مشخص و  مقايسه مي شوند.
رد و بدل شدن انرژي حرارتي از يك صفحه اي كه به طور دائم حرارت داده شده به يك مايع ساكن داراي چندين مراحل مختلف مي باشد. براي مثال غلتك داغ ، آهن يا پلاستيك همتراز. عمل ثبت پايدار، و فيبر شيشه اي و توليد كاغذ، فهميدن و در نظر گرفتن جريان انرژي حرارتي در منطقة نزديك به بشقاب در حال حركت ضروري است تابتوان كيفيت محصول نهايي بدست آمده را مشخص كرد. اين موقعيت فيزيكي با جريان رانش گرمايي كلاسيك بر روي يك بشقاب صاف ساكن فرق دارد – زيرا جريان مايع شركت كننده در اين واكنش به سمت سطح در حال حركت است. Sakiadis اولين كسي بود كه متوجه اين حركت برعكس لاية رانشي شد و از يك رابطة خيلي مشابهي استفاده كرد تا راه حل عددي مناسبي براي چگونگي جريان حرارت به صورت ثابت در سطح اين منطقه بدست آورد.

دانلود فایل


تحقیق تبادل انرژي گرمايي به صورت پيوسته و عمودي از صفحات عمودي فلز به طريق مكش يا تزريق

تبادل انرژي گرمايي به صورت پيوسته و عمودي از صفحات عمودي فلز به طريق مكش يا تزريق, دانلود تحقیق تبادل انرژي گرمايي به صورت پيوسته و عمودي از صفحات عمودي فلز به طريق مكش يا تزريق, تحقیق در مورد تبادل انرژي گرمايي به صورت پيوسته و عمودي از صفحات عمودي ,,,

مکانیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید