پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام

پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام

پاورپوینت-سود-تقسيم-نشده-و-سود-سهام

دانلود پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 53  

بخشی از پاورپوینت :
اگر سرمايه گذارى صاحبان يك موسسه رابراي يك مدت ثابت در نظر بگيريم و دريافت هر گونه وام از اشخاص ديگر را در يك موسسه نسبت به ابتداي سال بدون تغيير در نظر بگيريم تمام  وجوه بدست آمده اضافى بردارائيها در ابتداى سال را سود صاحبان موسسه مي نامند بنا براين يكي از اركان شناسايي سود عامل مهم زمان مي باشد و سود فرآيند داد وستد است بين يك شركت يا موسسه در مدت محدودي از زمان .
سود تقسيم نشده: 
تعريف:
هر گونه منافع تحصيل شده در يك دوره مالي معين كه بين صاحبان موسسه توزيع و پرداخت شده باشد را سود تقسيم نشده مي گويند. سود تقسيم نشده شامل منافع تحصيل شده موسسه كه از موسسه خارج نشده است مي باشد . نمودار ذيل ساختار سود تقسيم نشده در شركتهاي سهامي را نشان مي دهد:
بدهي است كه در هر سال رقم سود ويژه تابع درآمد وهزينه انجام شده در همان سال مي باشد در ضمن اگر بطورمثال طبق توصيه هيات مديره و تائيد مجمع عمومي شركت مبلغ 000/000/80  به عنوان اندوخته قانوني و 000/000/100 ريال بعنوان اندوخته احتياطي و 000/000/500 ريال سود سهام به صاحبان سهام تعلق گيرد با تنظيم صورتحساب سود،ميزان سود ) مبلغX3 انباشته تقسيم نشده درپايان دوره مالي ( سال 000/000/300 ريال خواهد بود به فرض اينكه از سالهاي قبل سود انباشته اي باقي نمانده باشد. 
دانلود فایل


پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام

سود تقسيم نشده و سود سهام, دانلود پاورپوینت سود تقسيم نشده و سود سهام, پاورپوینت در مورد سود تقسيم نشده و سود سهام, تحقیق سود تقسيم نشده و سود سهام, پاورپوینت درباره سود تقسيم نشده و سود سهام, پاورپوینت راجع به سود تقسيم نشده و سود سهام, پاورپوینت آم,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید