پاورپوینت MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه

پاورپوینت MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه

پاورپوینت-mobile-solution-راه-حل-تلفن-همراه

دانلود پاورپوینت MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 54 

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
با توجه به گسترش روزافزون فناوري اطلاعات وارتباطات وهمگاني شدن استفاده ازتلفن همراه ، سازمانها، نهادها ، مراکز صنعتي، درماني وتجاري  برآنند تا با استفاده از تکنولوژيهاي خاص بتوانند عملکرد موثرتري ايفا کنند به صورتي که در آينده اي نه چندان دور از تلفن همراه به عنوان يک وسيله ضروري براي دسترسي به امکانات و خدمات نام برده خواهد شد ودر کل شايد بتوان گفت 
Mobile Solution مجموعه اي ازکاربردهاي موبايلي بوده که در امور مختلف از قبيل تجارت وصنعت وپزشکي و.. نقش بسزايي دارد و رفته رفته به جايي مي رسد که هم اکنون شرکتهاي توليد کننده موبايل( (nokiaو موتورهاي جستجوگر(google) رقابت تنگاتنگي را با يکيگر آغاز کرده اند.
 مزاياي موبايل سولوشن
مزايايي موبايل سولوشن باعث شده كه كشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه پيشرو سرمايه‌گذاريهاي كلاني را انجام دهند، برخي از مزيت‌ها عبارتند از :
1 - تسريع در عمليات [1] : مصرف كنندگان در حال حركت، كار ، مسافرت، تجمع و خريد مي‌توانند عمليات خود را انجام دهند.
 2 - ايجاد ارتباط شبكه[2] : استفاده‌كنندگان مي‌توانند در موقعيت‌هاي مختلف با همديگر ارتباط برقرار نموده و بازارياب‌ها مي‌توانند از اين شيوه دسترسي براي گسترش توليدات و ارايه پيشنهادهاي مطابق با انتظارات مشتريان استفاده كنند.
3-عموميت بخشي[3]: با گسترش فناوري‌هاي مكان‌يابي از قبيل سيستم‌هاي مكان‌يابي جهاني[4] (GPS)، شركت‌ها مي‌توانند استفاده‌كنندگان را در همه جا شناسايي كنند و كالاهاو خدمات خود را در محل‌هاي آن‌ها معرفي نمايند.
4- قابليت حمل داده‌ها[5]: مصرف‌كنندگان مي‌توانند از فايل‌هاي توليدات،آدرس شركتها، اطلاعات مربوط به رستوران‌ها و هتل‌ها، حساب‌هاي بانكي، جزئيات كارت‌هاي اعتباري و پرداختي و امنيت اطلاعات و دسترسي به اطلاعات مورد نياز استفاده نمايند.
در بيشتر كشورهاي توسعه يافته، مشتريان از تلفن همراه براي خريد از مغازه‌هاي خرده‌فروشي، همچنين براي ارتباط با بانك‌ها و رزرو كردن در مسافرت‌ها، ديدن ورزش‌‌‌ها و برنامه‌هاي خبري  و جستجوي شبكه استفاده مي‌كنند. 
دانلود فایل


پاورپوینت MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه

MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه, دانلود پاورپوینت MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه, پاورپوینت در مورد MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه, تحقیق MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه, پاورپوینت درباره MOBILE SOLUTION راه حل تلفن همراه, پاورپوینت راجع به,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید