پاورپوینت بررسی نانوالکترودهای مورد استفاده در ثبت سیگنال‌های عصبی

پاورپوینت بررسی نانوالکترودهای مورد استفاده در ثبت سیگنال‌های عصبی

پاورپوینت-بررسی-نانوالکترودهای-مورد-استفاده-در-ثبت-سیگنال‌های-عصبی

دانلود پاورپوینت بررسی نانوالکترودهای مورد استفاده در ثبت سیگنال‌های عصبی،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 29 

فهرست:
۱- مقدمه
۲- انواع الکترودهای ثبت سیگنال عصبی
۳- فرایندهای ساخت الکترودها
۴-  جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

بخشی از پاورپوینت :
در این گزارش، طراحی‌های الکترودهای ثبت رایج و روند‌های حال حاضر در فن‌آوری ثبت عصبی برای اعصاب غشایی و محیطی بررسی شد.
 بافت‌های عصبی بسیار نرم می‌باشند و به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که در برابر حرکات مشخص بدن مقاومت کنند. رابط‌های الکترودی با ویژگی‌های مکانیکی همین بافت‌های عصبی قادر خواهند بود عملیات ثبت از مغز، اعصاب و نخاع را با انسجام و درستی بالا انجام دهند. 
باتوجه به این واقعیت، فن‌آوری‌های موجود برای مغز و اعصاب می‌تواند برای نخاع نیز اصلاح شود اگر مواد سازنده الکترودها به گونه‌ای انتخاب شود که بتواند حرکات پویای نخاع را تحمل کند.
پیشرفت‌های اخیر در زمینه الکترودهای ثبت به سمت آرایه چندگانه پیش می‌رود که متشکل است از تعداد زیادی الکترود که می‌توانند فعالیت الکتریکی بافت‌های عصبی را با SNR زیاد و دقت فضایی و دمایی زیاد برای یک دوره زمانی طولانی ثبت کند. 
مواد بسیاری برای ساخت الکترودها در زمینه‌های مختلف به کار برده شد که برخی از آن‌ها به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافتند. با این وجود عملیات ثبت مزمن هم‌چنان به عنوان یکی از چالش‌های مطرح این طرح می‌باشد.
برخی چالش‌ها و پیشرفت‌های پیش روی فن‌آوری رابط‌ها و حس‌گرهای عصبی:
الکترودهای ثبت تغییرات دمایی منطقه کاشته شده را تحمل می‌کنند. بنابراین در بدن موجود زنده، ساختار روش به کار رفته برای تأمین شرایط الکترودهای کاشته شده بسیارحائز اهمیت است.
چالش بعدی در روش‌های موجود، ثابت نگه داشتن امپدانس در رابط بافت-الکترود است.
شرایط لازم دیگر برای فن‌آوری ثبت موفق وظیفه‌مند  کردن سطح الکترود است به گونه‌ای که پاسخ‌های تنش ‌دار بافت‌ها در محیط ثبت را به صورت ایمن در منطقه کاشت کاهش دهد.
توسعه الکترودهای ثبت عصبی به ویژگی‌های الکتریکی و مکانیکی مواد سازنده الکترودها وابسته است. اگر بتوان موادی یافت که به طور مکانیکی قوی و بسیار انعطاف‌پذیر باشد به گونه‌ای که بتواند به طور کامل رفتار بافت‌های عصبی را تقلید کند و دارای انسجام کامل با آن‌ها باشد، در این صورت می‌توان انتظار داشت که فن‌آوری الکترود ثبت طولانی مدت به بازار عرضه شده است.

دانلود فایل


پاورپوینت بررسی نانوالکترودهای مورد استفاده در ثبت سیگنال‌های عصبی

بررسی نانوالکترودهای مورد استفاده در ثبت سیگنال‌های عصبی, دانلود پاورپوینت بررسی نانوالکترودهای مورد استفاده در ثبت سیگنال‌های عصبی, پاورپوینت در مورد بررسی نانوالکترودهای مورد استفاده در ثبت سیگنال‌های عصبی, تحقیق بررسی نانوالکترودهای مورد استفاده د,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید