پاورپوینت GPS

پاورپوینت GPS

پاورپوینت-gps

دانلود پاورپوینت GPS ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 27

بخشی از پاورپوینت :
GPS چیست ؟ 
سيستم مكان يابي جهاني ( Global Positioning System ) يك سيستم هدايت (ناوبري) ماهواره اي اســت شـامل شبكه اي از 24 ماهواره درگردش كه درفاصله 11 هزارمايلي ودر شش مدارمختلف قراردارند . در واقع یک سیستم راهبری و مسیریابی ماهواره ای است که از شبکه ای با 24ماهواره تشکیل شده است و این ماهواره ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار قرار داده شده اند. این سیستم در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال 1980 استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد.خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کره زمین در تمام ساعت شبانه روز در دسترس است. پدید آوردنگان این سیستم، هیچ حق اشتراکی برای کاربران در نظر نگرفته اند و استفاده از آن رایگان است.
ماهواره ها درحال حركت مي باشند و درعرض 24 ساعت دوباركامل ( با سرعتي درحدود 108 مايل درثانيه ) بـــرگرد زميــن مي گردنــــد . ماهواره هاي GPS به نام NAVSTAR شناخته مي شوند.

دانلود فایل


پاورپوینت GPS

GPS, دانلود پاورپوینت GPS, پاورپوینت در مورد GPS, تحقیق GPS, پاورپوینت درباره GPS, پاورپوینت راجع به GPS, پاورپوینت آماده GPS, تحقیق در مورد GPS, ppt , pdf , تحقیق با موضوع GPS, دانلود تحقیق GPS

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید