تحقیق اسید نوکلئیک

تحقیق اسید نوکلئیک

تحقیق-اسید-نوکلئیک

دانلود تحقیق اسید نوکلئیک،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 15

بخشی از این تحقیق :
از چربيهاي غيرقابل استفاده در تغذيه انسان مي‏توان بعنوان منبع انرژي براي تغذيه دام و طيور استفاده نمود . معمولا هرگرم چربي خالص 9/3 كيلوكالري انرژي توليد مي‏كند و در مقايسه با ساير مواد انرژي‏زا , چربيهاي قابل هضم 2/35 برابر بيشتر از كربوهيدراتها و پروتئين‏هاي قابل هضم انرژي توليد مي‏كند . اين گونه مواد قابليت هضم غذا را بالا برده و اشتهاي حيوان را زياد مي‏كند .
علاوه بر اين چربيها داراي مقادير قابل توجهي اسيدلينولئيك و ويتامين‏هاي محلول در چربي مي‏باشد كه از نظر تغذيه بسيار حائز اهميت است . با توجه به مراتب فوق چنانچه استفاده از چربيها بطور صحيح صورت گيرد افزودن مقداري از آن به جيره غذائي مقرون به صرفه خواهد بود .
1 ـ هدف و دامنه كاربرد
 هدف از تدوين اين استاندارد تعيين ويژگيهاي چربي مورد مصرف در خوراك دام و طيور است 2 ـ تعريف
 چربيهاي مورد استفاده در تغذيه دام و طيور از دو منشأ بدست مي‏آيد .
2-1- منشأ حيواني : عبارت از چربي است كه از لاشه حيوانات در كشتارگاهها پس از فرآيند صنعتي به صور مختلف مورد مصرف قرار مي‏گيرد .
2-2- منشأ گياهي : عبارتست از اسيدهاي چربي كه از مراحل تصفيه كارخانجات روغن نباتي بدست مي‏آيد .
دانلود فایل


تحقیق اسید نوکلئیک

اسید نوکلئیک, دانلود تحقیق اسید نوکلئیک, تحقیق در مورد اسید نوکلئیک, تحقیق اسید نوکلئیک, تحقیق درباره اسید نوکلئیک, تحقیق راجع به اسید نوکلئیک, تحقیق آماده اسید نوکلئیک, تحقیق در مورد اسید نوکلئیک, پاورپوینت اسید نوکلئیک, ورد , word , تحقیق با موضوع ,,,

شیمی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید