پاورپوینت هیدرولیک آسیاب های فایفر

پاورپوینت هیدرولیک آسیاب های فایفر

پاورپوینت-هیدرولیک-آسیاب-های-فایفر

دانلود پاورپوینت هیدرولیک آسیاب های فایفر،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 312 

بخشی از پاورپوینت :
سیستم هیدرولیک آسیاب غلطکی Fphifer
شفتهای سیلندر در صورتی که نیروی هیدرولیک  به سمت پائین اعمال گردد باعث کشیده شدن شفتهای کششی و به تبع آنها سبب کشیده شدن غلطکها بر روی سینی می شوند بستر مواد روی سینی  در حال چرخش باعث بحرکت درآمدن غلطکها می شود و فشاری که جکها بر روی سینی وارد می کنند سبب خرد شدن و سایش مواد می گردد. 
آسیاب در وضعیت بهره برداری
آسیاب در وضعیت تعمیراتی
پمپ با جابجایی مثبت پمپی است که تقریباهمان مقدار سیال را که در هر سیکل چرخش پمپ مکش نموده است منتقل نماید. این برابری در مکش و تحویل ، بدلیل آببندی داخلی پمپ و تلرانس بسیار پایین فاصله بین قطعات چرخنده و بدنه پمپ بوجود می آید.مقدار ناچیز روغن که از این فواصل فرار می کند تاثیر چندانی برکارکرد پمپ ندارد. ولی چنانچه مقدار آن افزایش یابد پمپ نیاز به تعمیر دارد.
جابجایی مثبت می تواند ثابت و یا متغییر باشد. در جابجایی مثبت ثابت ، خروجی پمپ، مقدار ثابتی است ولی در نوع متغییر ، با تغییر هندسی محفظه جابجایی ، مقدار خروجی نیز تغییر می کند. پمپهای باجابجایی مثبت را پمپهای هیدروستاتیک و با جابجایی منفی را هیدرو دینامیک می نامند.هیدروستاتیک بدین معنی است که این پمپ انرژی مکانیکی را با مقدار و سرعت نسبتا اندک به انرژی هیدرولیکی تبدیل می سازد.در پمپ های هیدرودینامیکی سرعت و جنبش سیال بسیار زیاد است ، و فشار خروجی به سرعت سیال بستگی دارد.
پمپهای باجابجایی متغیّر معمولا بدلیل دارا بودن تجهیزات و عناصر  کنترلی داخلی اضافی ، کمی بزرگتر و حجیم تر هستند.
دانلود فایل


پاورپوینت هیدرولیک آسیاب های فایفر

هیدرولیک آسیاب های فایفر, دانلود پاورپوینت هیدرولیک آسیاب های فایفر, پاورپوینت در مورد هیدرولیک آسیاب های فایفر, تحقیق هیدرولیک آسیاب های فایفر, پاورپوینت درباره هیدرولیک آسیاب های فایفر, پاورپوینت راجع به هیدرولیک آسیاب های فایفر, پاورپوینت آماده هی,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید