تحقیق چرا باید فعال باشیم

تحقیق چرا باید فعال باشیم

تحقیق-چرا-باید-فعال-باشیم

دانلود تحقیق چرا باید فعال باشیم،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 23

بخشی از این تحقیق :
وزن و ديابت نوع 2:
چگونه وزن به ديابت نوع 2 مربوط مي شود ؟
وزن و چربي فوق العاده زياد بدن باعث پيشرفت ديابت از نوع دوم مي شود. مردمي كه داراي وزن زيادي هستند ,داراي ريسك بيشتري در ابتلا به ديابت نوع 2 مي باشند كه اين در مقايسه با افرادي كه وزني عادي دارند .
داشتن وزن زياد موجب فشار بر توانايي بدن در كنترل قند خون مي شود كه از انسولين استفاده مي كنند و بنابر اين خطر ابتلاي شما به ديابت بيشتر         مي شود .
تقريباً 90 درصد مردم مبتلا به ديابت نوع 2 , افراد چاق هستند .ميزان افراد مبتلا به ديابت در ميان بزرگسالان آمريكايي در سال 1990 تا 3/1 افزايش يافته است و حتي افزايش بيشتري انتظار مي رود . افزايش سريع ديابت به علت پرهيز از رژيم غذايي و داشتن وزن زياد در بين مردم آمريكا مي باشد .
اگر شما مبتلا به ديابت هستيد چه بايد بكنيد ؟
شما مي توانيد تاثير مثبتي بر قند خون و سلامتي كلي تان داشته باشيد و اين كار را از طريق انتخاب عاقلانه غذاها ,تمرين هاي بدني منظم و كاهش استرس و نگراني و ايجاد تغييرات كمي در نحوه زندگي تان انجام دهيد .كم كردن حتي ميزان كمي از وزن (10 پوند يا بيشتر ) همچنين مي تواند كمك  بسيار موثري در تنظيم قند خون شما داشته باشد و ميزان دارويي را كه شما براي حفظ قند خونتان در حد ايمن داريد كاهش مي دهد .تغذيه بهتر ,فعاليت فيزيكي و كنترل سطح گلوكز خون پيشرفت ديابت را كند ساخته و از ايجاد گرفتاري و دردسر جلوگيري مي كند .
براي جلوگيري از پيشرفت نوع 2 ديابت چه بايد كرد ؟
خبر خوب در اين زمينه اين است كه اين بيماري تا حد زيادي قابل پيشگيري است .تحقيقات نشان داده است كه اين تغييرات شيوه زندگي و كم كردن وزن از 5 تا 10 درصد پيشرفت ديابت نوع 2 را در ميان بزرگسالاني كه موقعيت خطرناكي دارند ,كاهش داده و يا از بين مي برد . مسائل مربوط به سبك زندگي شامل رژيم و فعاليت فيزيكي شديد يا متوسط مي باشد (نظير قدم زدن به مدت 150 دقيقه هر هفته ) كه در اين تحقيق وجود دارد و كاهش وزن را نشان مي دهد. پيشرفت ديابت در زمان اين تحقيقات كه از سه تا 6 سال به طول انجاميد ,40 تا 60 درصد كاهش يافته است .جلوگيري از چاقي ,افزايش فعاليت ها ,و وزن كم كردن را ادامه دهيد كه زياد چاق باشيد احتمال اين مي رود كه در آينده ,مبتلا به ديابت شويد .كنترل وزن بهترين امر در جلوگيري از پيشرفت ديابت مي باشد .
دانلود فایل


تحقیق چرا باید فعال باشیم

چرا باید فعال باشیم, دانلود تحقیق چرا باید فعال باشیم, تحقیق در مورد چرا باید فعال باشیم, تحقیق چرا باید فعال باشیم, تحقیق درباره چرا باید فعال باشیم, تحقیق راجع به چرا باید فعال باشیم, تحقیق آماده چرا باید فعال باشیم, تحقیق در مورد چرا باید فعال باش,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
سایر رشته های پزشکی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید