پاورپوینت سیستم 169 مکرر آراد مکمل سیستم جامع مکانیزاسیون تدارکات

پاورپوینت سیستم 169 مکرر آراد مکمل سیستم جامع مکانیزاسیون تدارکات

پاورپوینت-سیستم-169-مکرر-آراد-مکمل-سیستم-جامع-مکانیزاسیون-تدارکات

دانلود پاورپوینت سیستم 169 مکرر آراد مکمل سیستم جامع مکانیزاسیون تدارکات،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 11

بخشی از پاورپوینت :
ارتباط این سیستم با سیستم آراد:
1- بیش از 90 درصد خریدهای یک سازمان از لحاظ حجمی مربوط به خرید های اموالی ویا کالاهای در حکم مصرف یک سازمان می شوند که البته این خریدها نیز طبق قانون 169 مکرر در سامانه 169 مکرر باید ثبت شوند.
2- در سیستم آراد اطلاعات تمامی خریدها در قالب ثبت فاکتور انجام می شود که با توجه به 169 مکرر فیلدهای اضافه لازم برای آن در ورژنهای جدید آراد ایجاد شده و برای خریداران 169 مکرر پر نمودن آنها ضروری و برای سایرین اختیاریست.
3- در صورت خرید سیستم مکمل 169 مکرر راد می توان براحتی اطلاعات لازم را بصورت اتوماتیک از سیستم آراد دریافت و در سیستم 169 ارائه شده از سوی دارایی ریخت!
فواید استفاده از این مکمل:
1- برای ثبت اطلاعات خریدهای اموالی و در حکن مصرفی برای تبعیت از قانون نیازی به دوباره کاری و درج اطلاعات فروشنده و فاکتور در سیستم 169 نیست. بنابراین از لحاظ زمان و نیروی انسانی به نفع سازمان است. نیازی به واگذاری مسئولیت ثبت خریدهای اموالی در 169 مکرر به فرد دیگری نیست!
2- لزوماً تمامی اطلاعات خریدهای اموالی در 169 ثبت خواهد شد و این امر موجب جلوگیری از غفلت کاربر و مسائل نظیر آن خواهد بود.
3- در سیستم مکمل راد اطلاعات فروشنده یکبار ثبت می شود ولی در سیستم 169 مکرر برای هر خرید از فروشنده باید اطلاعات آن از نو ثبت گردد.
4-در سیستم مکمل 169 راد نباید موارد بصورت تک تک وارد شود!
5- کاربری آن آسان تر است.
دانلود فایل


پاورپوینت سیستم 169 مکرر آراد مکمل سیستم جامع مکانیزاسیون تدارکات

سیستم 169 مکرر آراد مکمل سیستم جامع مکانیزاسیون تدارکات, دانلود پاورپوینت سیستم 169 مکرر آراد مکمل سیستم جامع مکانیزاسیون تدارکات, پاورپوینت در مورد سیستم 169 مکرر آراد مکمل سیستم جامع مکانیزاسیون تدارکات, تحقیق سیستم 169 مکرر آراد مکمل سیستم جامع مک,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید