پاورپوینت Maudsly Addiction Profile (MAP)

پاورپوینت Maudsly Addiction Profile (MAP)

پاورپوینت-maudsly-addiction-profile-(map)

دانلود پاورپوینت Maudsly Addiction Profile (MAP) ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 17 

بخشی از پاورپوینت :
محور مصرف مواد
توافق عمومی وجود دارد که در بررسی نتایج درمانی بایسی به عنوان حداقل ها فراوانی و شدت مصرف مواد در طی 24 ساعت در طی یک دوره یادآوری ثبت شود.
فراوانی وشدت مصرف بیانگر چیست؟
احتمال آسیب به مصرف کننده که زاییده فراوانی و شدت مصرف مواد است. در ایالات متحده تمایل بیشتر بر تاکید بر فروانی است تا شدت چراکه گزارش های فرد از شدت مصرف از خلوص و مقدار مصرف کمتر قابل اعتماد است. 
رفتارهای پر خطر مرتبط با سلامت
تزریق کنندگان مشترک در معرض خطر عفونت های با منشا خون می باشند.
با توجه به اینکه بسیاری از مصرف کنندگان مواد از نظر جنسی فعال هستند فراوانی سکس و سکس های محافظت نشده مهم است.
سلامت جسمی و روانی
افسردگی و اضطراب از شایعترین مشکلات روانی مرتبط با مواد هستند. هرچند که مشکلات جسمی و روانی متعددی وجود دارد. توجه کمی به بررسی مشکلات جسمی و روانی بعنوان شاخص های برون داد درمان در برنامه های درمان اعتیاد صورت می گیرد.

دانلود فایل


پاورپوینت Maudsly Addiction Profile (MAP)

Maudsly Addiction Profile (MAP), دانلود پاورپوینت Maudsly Addiction Profile (MAP), پاورپوینت در مورد Maudsly Addiction Profile (MAP), تحقیق Maudsly Addiction Profile (MAP), پاورپوینت درباره Maudsly Addiction Profile (MAP), پاورپوینت راجع به Maudsly A,,,

پاورپوینت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید