تحقیق واكسن و سرم سازي

تحقیق واكسن و سرم سازي

تحقیق-واكسن-و-سرم-سازي

دانلود تحقیق واكسن و سرم سازي،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 13 

بخشی از این تحقیق :
در اين بخش ما به دليل مقايسه نمونه به دست آمده و تصفيه شده توسط دستگاه دياليز با نمونه اي كه موسسه به روش سنتي دياليز مي كند آزمون هاي فوق را در شرايطي يكسان براي هر دو نمونه انجام داديم و نتايج را با هم مقايسه كرديم كه پاره اي از اين آزمون ها و نحوه اجراي آنها را شرح داده ايم.
به دليل اينكه آزمون هاي گروه اول (فيزيكو شيميايي) در حوصله اين پايان نامه و موضوع ارائه شده است لذا به ذكر اين آزمون ها و نحوه اجراي آنها بسنده شده است و آزمون هاي گروه دوم  كه بيشتر جنبه پزشكي دارند را فقط به ذكر يكي از آنها كه پوتنسي مي باشد اكتفا كرده‌ايم.
غلظت يون هيدروژن PH:
غلظت يون هيدروژن با پارامتر PH بيان مي گردد و در همه موارد به كمك PH متر الكترونيكي  اندازه گيري مي شود. لازم به ذكر است كه حدود قابل قبول PH براي سرمهاي درماني 2/7-4/6 مي باشد.
وزن خشك:  Total Solid
اساس آزمايش بر پايه قرار دادن 1 ميلي‌ليتر سرم در شرايط خلاء درون آون در دماي  37 براي مدت 24 ساعت و سپس توزين آن مي باشد.
نتيروژن پروتئين: (به روش كجلدال) Protein Nitrogen Content
نيتروژن در مواد گوناگون تحقيقاتي، صنعتي، كشاورزي يافت مي شود. مثلا اين عنصر را مي‌توان در آمينواسيدها، پروتئين ها، داروهاي سنتزي، كودها، مواد منفجره، خاكها، آبهاي آشاميدني و رنگها يافت. بنابراين روش هاي تجزيه اي براي تعيين نيتروژن خصوصاً در مواد آلي از اهميت زيادي برخوردارند.
دانلود فایل


تحقیق واكسن و سرم سازي

واكسن و سرم سازي, دانلود تحقیق واكسن و سرم سازي, تحقیق در مورد واكسن و سرم سازي, تحقیق واكسن و سرم سازي, تحقیق درباره واكسن و سرم سازي, تحقیق راجع به واكسن و سرم سازي, تحقیق آماده واكسن و سرم سازي, تحقیق در مورد واكسن و سرم سازي, پاورپوینت واكسن و سر,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید