تحقیق ارزيابي تشخيصي تست ورزش در سندرم ايكس به وسيلة انجام تاليوم اسكن

تحقیق ارزيابي تشخيصي تست ورزش در سندرم ايكس به وسيلة انجام تاليوم اسكن

تحقیق-ارزيابي-تشخيصي-تست-ورزش-در-سندرم-ايكس-به-وسيلة-انجام-تاليوم-اسكن

دانلود تحقیق ارزيابي تشخيصي تست ورزش در سندرم ايكس به وسيلة انجام تاليوم اسكن ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 5 

بخشی از این تحقیق :
 بحث‌
يكي‌ از نشانه‌هاي‌ برجستة‌ سندرم‌ ايكس‌، دپرشن‌ قطعة‌  ST ايسكميك‌ در تست‌ ورزش‌ در غياب‌ بيماري‌ عروق‌ كرونر اپيكارديال‌ و غالباً يكي‌ از كرايترياها براي‌ تشخيص‌ آن‌ مي‌باشد. در بسياري‌ از مقالات‌ سندرم‌ ايكس‌ واقعي‌ را همان‌ بيماران‌ با آنژين‌ و نرمال‌ كرونري‌ آنژيوگرام‌ با تست‌ ورزش‌ مثبت‌ مطرح‌ مي‌نمايند، به‌ طوري‌ كه‌ در بيش‌ از 50 درصد بيماران‌ مطالعه‌ شده‌ تست‌ ورزش‌ مثبت‌ مي‌باشد(5و10).
ابنرماليتي‌ تاليوم‌ پرفيوژن‌ بطور شايعي‌ در بيماران‌ با درد سينه‌ و نرمال‌ كرونري‌ آنژيوگرام‌ مشاهده‌ شده‌ ولي‌ تا به‌ حال‌ هيچ‌ رابطة‌ ثابتي‌ در ميان‌ وجود و اندازة‌ نقص‌ اسكن‌ و مثبت‌ يا منفي‌ بودن‌ تست‌ ورزش‌ ذكر نشده‌ است‌(7). همان‌ طور كه‌ در نتايج‌ گفته‌ شد، تست‌ ورزش‌ (با استفاده‌ از تاليوم‌ اسكن‌) در آشكارسازي‌ ايسكمي‌ از حساسيت‌ (83 درصد) و ويژگي‌ (85 درصد) برخوردار مي‌باشد و اين‌ حساسيت‌ و ويژگي‌، زماني‌ كه‌ با تغييرات‌ ايسكمي‌ ST  در الكتروكارديوگرام‌ همراه‌ شود، افزايش‌ مي‌يابد (به‌ ترتيب‌ 92 درصد و 84 درصد).
به‌ علاوه‌، تست‌ ورزش‌ و يا الكتروكارديوگرام‌ ارزش‌ پيشگويي‌ كنندة‌ بالاي‌ مثبت‌ و منفي‌ در ارتباط‌ با وجود يا غياب‌ ايسكمي‌ دارد به‌ طوري‌ كه‌ نزديك‌ به‌ تمام‌ افرادي‌ كه‌ داراي‌ تست‌ ورزش‌ و يا الكتروكارديوگرام‌ مثبت‌ هستند، واقعاً ايسكمي‌ دارند و نزديك‌ به‌ تمام‌ افرادي‌ كه‌ تست‌ ورزش‌ و الكتروكارديوگرام‌ منفي‌ دارند واقعاً بدون‌ ايسكمي‌ مي‌باشند.
با توجه‌ به‌ ارزان‌ بودن‌ و اتلاف‌ وقت‌ كمتر در انجام‌ الكتروكارديوگرام‌ و تست‌ ورزش‌ و سنگين‌ بودن‌ هزينه‌ تاليوم‌ اسكن‌ و اتلاف‌ وقت‌ بسيار در انجام‌ آن‌ و با توجه‌ به‌ نتايج‌ مهم‌ گرفته‌ شده‌ در بالا، در بيماران‌ با درد آنژين‌ صدري‌ و آنژيوگرام‌ كرونر طبيعي‌ عروق‌ كرونر، الكتروكارديوگرام‌ و يا تست‌ ورزش‌ مثبت‌ مي‌تواند گوياي‌ اشكال‌ در پرفيوژن‌ عضلة‌ قلب‌ بوده‌ و مبناي‌ تشيخص‌ سندرم‌ ايكس‌ باشد.
دانلود فایل


تحقیق ارزيابي تشخيصي تست ورزش در سندرم ايكس به وسيلة انجام تاليوم اسكن

ارزيابي تشخيصي تست ورزش در سندرم ايكس به وسيلة انجام تاليوم اسكن, دانلود تحقیق ارزيابي تشخيصي تست ورزش در سندرم ايكس به وسيلة انجام تاليوم اسكن, تحقیق در مورد ارزيابي تشخيصي تست ورزش در سندرم ايكس به وسيلة انجام تاليوم اسكن, تحقیق ارزيابي تشخيصي تست ,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
مسمومیت شناسی و پزشکی قانونی
سایر رشته های پزشکی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید