پاورپوینت the color رنگ

پاورپوینت the color رنگ

پاورپوینت-the-color-رنگ

دانلود پاورپوینت the color رنگ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 30

بخشی از پاورپوینت :
تاریخچه رنگ
رنگ باتابی از نور است که به شکلهای متفاوتی در می آید.
رنگها در نور به وجود می آیند
نور خورشید بی رنگ است و رنگین کمان نشان می دهد که تمامی رنگها در نور سفید وجود دارند.
اولین کاربرد واقعی و کاملاً علمی رنگ را میتوان در ساخت کشتی نوح که برای جلوگیری از نفوذ آب و پوسیدگی آن ، از مواد رنگی استفاده شده است،دید. 
رنگها در هنر و فرهنگ اسلامی ایران به درجاتی مانند (با ارزشترین،شریفترین،زیباترین،بالاترین و...) تقسیم و انتخاب شده و به کار رفته اند.این گفته اهمیت رنگ در دنیای اسلام را نشان می دهد.
اولین کارخانه رنگ سازی در ایران در سال1318 آغاز بکار کرد.
رنگ  های اصلی 
قرمز، زرد و آبی رنگ  های اصلی هستند.  این سه رنگ به این دلیل جزء رنگ های اصلی محسوب می شوند که از ترکیب رنگ های دیگر حاصل نمی شوند در واقع دیگر رنگ ها از ترکیب این رنگ ها با هم حاصل می شوند که اگر با رنگ سفید یا مشکی ترکیب شوند سایه های روشن تر یا تیره تر ایجاد می کنند.

دانلود فایل


پاورپوینت the color رنگ

the color رنگ, دانلود پاورپوینت the color رنگ, پاورپوینت در مورد the color رنگ, تحقیق the color رنگ, پاورپوینت درباره the color رنگ, پاورپوینت راجع به the color رنگ, پاورپوینت آماده the color رنگ, تحقیق در مورد the color رنگ, ppt , pdf , تحقیق با موض,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید