پاورپوینت Tetanus کزاز

پاورپوینت Tetanus کزاز

پاورپوینت-tetanus-کزاز

دانلود پاورپوینت Tetanus کزاز ،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 51 

بخشی از پاورپوینت :
اتيولوژي 
باكتري : كلوستريديوم تتاني باسيلي گرم مثبت، بي هوازي و متحرك است كه اسپورهاي انتهايي بيضي شكل و بدون رنگ توليد مي كند. در نتيجه باسيل با شكلي شبيه به « راكت تنيس » يا « چوب طبل » خود را نشان مي دهد. اين باكتري در تمامي دنيا در خاك، بر روي اشياء، در مدفوع حيوانات و گاه در مدفوع انسان يافت مي شود. اسپورهاي باكتري مي توانند در برخي از محيطها براي سالها زنده بمانند. اسپورهاي كزاز در برابر مواد ضد عفوني كننده مختلف و نيز جوشانيدن براي مدت 20 دقيقه مقاوم هستند.
توكسين : تتانواسپاسمين توسط سلولهاي وژتاتيو و تحت كنترل پلاسميد توليد مي شود. ساختمان تتانواسپاسمين شبيه به توكسين بوتولينوم است.
اپيدميولوژي 
كزاز به صورت اسپوراديك روي مي دهد و تقريباً تنها افراد زير را گرفتار مي سازد
1-  افرادي كه در برابر كزاز ايمن نشده اند.
2-  افرادي كه ايمني نسبي در برابر بيماري دارند.
3-  افرادي كه ايميونيزاسيون كامل براي كزاز دريافت كرده اند، اما به سبب عدم تزريق « يادآور » ايمني كافي خود را حفظ نكرده اند.
دانلود فایل


پاورپوینت Tetanus کزاز

Tetanus کزاز, دانلود پاورپوینت Tetanus کزاز, پاورپوینت در مورد Tetanus کزاز, تحقیق Tetanus کزاز, پاورپوینت درباره Tetanus کزاز, پاورپوینت راجع به Tetanus کزاز, پاورپوینت آماده Tetanus کزاز, تحقیق در مورد Tetanus کزاز, ppt , pdf , تحقیق با موضوع Tetan,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید