پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی فصل تقریب

پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی فصل تقریب

پاورپوینت-آموزش-کتاب-جدید-التالیف-ریاضی-پایه-ششم-دوره-ابتدایی-فصل-تقریب

دانلود پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی فصل تقریب،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 75 

بخشی از پاورپوینت :
چرا تقریب؟؟؟
پاسخ تقریبی پاسخی است که با مقدار واقعی برابر نباشد ولی به پاسخ دقیق بسیار نزدیک است.
در بسیاری از زمان ها نیازی به بیان دقیق مقدار پدیده ها نیست بنابراین می توانیم از تقریب استفاده کنیم.
مثلا اگر فرهاد 5011 تومان پول داشته باشد واز او بپرسیم چقدر پول داری او می گوید 5000 تومان .یا اگر جرم جسمی را با ترازو اندازه گیری کنیم و جرم آن 11.992کیلوگرم باشد واز ما بپرسند جرم جسم چند کیلوگرم است می گوییم 12 کیلوگرم.
دقت اندازه گیری وسیله :
کوچکترین واحد نوشته شده روی وسیله اندازه گیری نشانه ی دقّت اندازه گیری آن وسیله است. مثلا خط کشی که روی آن تا میلی متر مدرج شده است  دقّت اندازه گیری میلی متر است.
تقریب زدن به روش قطع کردن:
در این روش، رقم هایی که ارزش مکانی آن ها کمتر از مقدار تقریب داده شده است را از  عدد حذف می کنیم، (قطع می کنیم) و به جای آن رقم ها صفر قرار می دهیم .
برای مثال وقتی می گوییم با تقریب کمتر از 10 یعنی رقم های کمتر از دهگان ارزش زیادی ندارند و نیاز به بیان آنها نیست. و می توانیم آن ها را حذف کنیم و به جای آن ها صفر قرار دهیم.
دانلود فایل


پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی فصل تقریب

آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی فصل تقریب, دانلود پاورپوینت آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی فصل تقریب, پاورپوینت در مورد آموزش کتاب جدید التالیف ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی فصل تقریب, تحقیق آموزش کتاب جدید التا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید